BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vad ska man tänka på inför RUL?
Mu har vi gjort RUL.
Bebis lever :)
Dock ligger h*n så långt bak som möjligt och bakom naveln, så dom kunde inte mäta allt.
Fick ny tid om 2 veckor för att datera bebis.
Men allt hon kunde kolla såg bra ut iaf, så får hålla tummarna att det forts utvecklas som det ska dom kommande två veckorna.
Nu får man väl andas ut och njuta en stund till :)
Nu har vi varit på RUL, ska tillbaks om tre veckor. Bebis var för liten för att kunna göra en tillräckligt utförlig undersökning så vi får titta på bebis igen! Tjoho : D Blev framflyttad två veckor, så beräknad födsel 27/12 här!
Nu har vi varit på RUL, ska tillbaks om tre veckor. Bebis var för liten för att kunna göra en tillräckligt utförlig undersökning så vi får titta på bebis igen! Tjoho : D Blev framflyttad två veckor, så beräknad födsel 27/12 här!
Blev för en stund sen väckt av sambon, grät hysteriskt, å de jag kommer ihåg från min dröm var att bebis va död och den var tvungen att opereras bort... FY FAN!
RUL idag å jag är dödens nervös! Har drömt om ultraljud hela veckan å nån gång har de gått bra men de flesta gångerna inte. Det här är inte bra för ens psyke kan ja ju lugnt säga!
Jag har också RUL idag! Spännande och nervöst. Ska bli skönt att slippa säga "den" o istället säga han eller hon och fundera mer på namn. Har börjat känna bebisen mer med små sparkar, inte så ofta men kanske en två ggr per dag:)
vår bebis ???????????? ni som är oroliga över liten magen kan vara lugna, min mage syns knappt men innanför låg en frisk sprattlande bebis, sån lycka!! Beräknad födsel 2015-12-16 ??????????
RUL gick bra för mig med! Två armar och två ben, ett fint hjärta, en liten magsäck och en liten urinblåsa! Allt såg bra ut!! Är alldeles lycklig! Blev tillbaka flyttad en vecka så BF är 22/12.
Vilken lycka! En frisk bebis vi ska få en liten flicka ????
Jag som sa att vi inte skulle kolla! Vaknade med världens sug efter att veta könet, haha! Barnmorskan sa, "om du inte vill veta könet bör du titta bort nu", då förstod jag såklart att det var en till pojke, tittade och han stoltserade glatt med sin snopp! Haha! Helt sjukt! Mamma till tre fina pojkar <3