• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Honsomvill
    TessOphira skrev 2015-07-09 08:45:39 följande:
    Jag har också funderat på hur man klarar av att vänta så länge. Jag hade blivit tokig. Jag är i v17 och har gjort 3 ul. 2 st VUL (första på ivf-kliniken för att se om det verkligen tog sig och ett till hos bm för att dom ville fastställa graviditeten) samt ett vanligt ul i v13. På måndag har jag RUL och tycker det varit jobbigt nog att vänta på sen det förra. Tyvärr är det ju inget man får välja själv.
    Var tvungen att boka in ett ul på måndag bara för att se så allt är ok, då jag är i värsta spökveckorna just nu.
    Är i v16 och ska berätta för min familj nästa vecka så vill veta att allt står rätt till innan.
  • PlusLängtan

Honsomvill : Jag förstår vad du menar med värsta spökveckorna. Är där jag också, och är supernervös inför rul på tisdag.

• Honsomvill

Är nojig över att alla andra verkar ha magar medans jag inte tycker att jag har någon alls.. Är i v16

• panisette

Lyllo er som gjort RUL! Glad Mitt är inte förrän 27 juli. Jag har dock varit och lyssnat på hjärtat idag! Hade en mindre blödning häromdagen och fick komma in bara för att lugna mig själv. Så skönt! Men längtar efter att få se bebis och förhoppningsvis se om det är en liten pojke eller flicka! <3

• BowserSchnauzer

Någon annan som fått svårt att sova? Brukar ligga på mage eller rygg i vanliga ogravida fall när jag ska sova. Mage funkar ju inte nu men rygg har börjat krångla, jag får liksom ont i ryggen när jag ligger platt. Gör att jag sover mycket sämre under natten när jag måste ligga på sidan hela tiden. Och halva grav kvar juh! Hmm...

Men längtar sååå till RUL nästa fredag, vill så gärna se vår lilla/lille plutt :)!

• Kauwe
    BowserSchnauzer skrev 2015-07-09 23:27:49 följande:

Någon annan som fått svårt att sova? Brukar ligga på mage eller rygg i vanliga ogravida fall när jag ska sova. Mage funkar ju inte nu men rygg har börjat krångla, jag får liksom ont i ryggen när jag ligger platt. Gör att jag sover mycket sämre under natten när jag måste ligga på sidan hela tiden. Och halva grav kvar juh! Hmm...

Men längtar sååå till RUL nästa fredag, vill så gärna se vår lilla/lille plutt :)!

Jag sov tidigare också "alltid" på rygg, men har tyvärr inte kunnat göra det mera efter att ettan föddes (gravid eller inte)... Det gör för ont I korsryggen efter ett tag och kommer mig nästan inte över på sida från rygg. Har sprungit hos naprapat och fysioterapeut och de säger att jag måste hålla igång mina magmuskler och tänja baklåren, sätesmusklerna och ljumskarna.

I värsta fall hamnar du alltså in I samma dåliga spiral som jag Skrikandes
  • PlusLängtan
    Honsomvill skrev 2015-07-09 19:31:43 följande:

Är nojig över att alla andra verkar ha magar medans jag inte tycker att jag har någon alls.. Är i v16

Det är säkert ingen fara alls :) Det är väldigt varierande och individuellt när det syns.
  • BowserSchnauzer
    Kauwe skrev 2015-07-10 07:37:52 följande:
    Jag sov tidigare också "alltid" på rygg, men har tyvärr inte kunnat göra det mera efter att ettan föddes (gravid eller inte)... Det gör för ont I korsryggen efter ett tag och kommer mig nästan inte över på sida från rygg. Har sprungit hos naprapat och fysioterapeut och de säger att jag måste hålla igång mina magmuskler och tänja baklåren, sätesmusklerna och ljumskarna.

I värsta fall hamnar du alltså in I samma dåliga spiral som jag Skrikandes
    Oh nooo! Ha ha, säg inte så! Jag får väl börja stretcha ordentligt då, älskar ju att sova på rygg :)
  • moruri

Spark spark spark ^^! Bara en vecka kvar till rul nu! :D och är ledig i helgen! Så skönt!

• velvet

Gah! Vi ska på RUL på måndag och jag är SÅ NERVÖS. Kan inte tänka på någonting annat.

Svar på tråden BF december 2015 :-)