BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Honsomvill : Jag förstår vad du menar med värsta spökveckorna. Är där jag också, och är supernervös inför rul på tisdag.
Är nojig över att alla andra verkar ha magar medans jag inte tycker att jag har någon alls.. Är i v16
Lyllo er som gjort RUL! Mitt är inte förrän 27 juli. Jag har dock varit och lyssnat på hjärtat idag! Hade en mindre blödning häromdagen och fick komma in bara för att lugna mig själv. Så skönt! Men längtar efter att få se bebis och förhoppningsvis se om det är en liten pojke eller flicka! <3
Någon annan som fått svårt att sova? Brukar ligga på mage eller rygg i vanliga ogravida fall när jag ska sova. Mage funkar ju inte nu men rygg har börjat krångla, jag får liksom ont i ryggen när jag ligger platt. Gör att jag sover mycket sämre under natten när jag måste ligga på sidan hela tiden. Och halva grav kvar juh! Hmm...
Men längtar sååå till RUL nästa fredag, vill så gärna se vår lilla/lille plutt :)!
Någon annan som fått svårt att sova? Brukar ligga på mage eller rygg i vanliga ogravida fall när jag ska sova. Mage funkar ju inte nu men rygg har börjat krångla, jag får liksom ont i ryggen när jag ligger platt. Gör att jag sover mycket sämre under natten när jag måste ligga på sidan hela tiden. Och halva grav kvar juh! Hmm...
Men längtar sååå till RUL nästa fredag, vill så gärna se vår lilla/lille plutt :)!
Är nojig över att alla andra verkar ha magar medans jag inte tycker att jag har någon alls.. Är i v16
Spark spark spark ^^! Bara en vecka kvar till rul nu! :D och är ledig i helgen! Så skönt!
Gah! Vi ska på RUL på måndag och jag är SÅ NERVÖS. Kan inte tänka på någonting annat.