• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • velvet
    moruri skrev 2015-07-16 17:21:06 följande:

Jag som sa att vi inte skulle kolla! Vaknade med världens sug efter att veta könet, haha! Barnmorskan sa, "om du inte vill veta könet bör du titta bort nu", då förstod jag såklart att det var en till pojke, tittade och han stoltserade glatt med sin snopp! Haha! Helt sjukt! Mamma till tre fina pojkar <3

Haha, gud vad roligt! Jag såg en snopp det första jag gjorde när ultraljudet började, så mig hade det inte heller gått att dölja det för. Vi har ju en flicka redan och min första tanke var att "sådär såg det INTE ut på henne". ;)
  • jc78

Hej alla glada gravida :).. Inte så aktiv här, men följer tråden :)... Var själv på rul i tisdags, allt var bra och det väntas en liten pojke bf 16e dec.. Så nu blir det två av varje :).

• Deaniemi
    velvet skrev 2015-07-15 21:36:09 följande:

Åh vad roligt att få se bebisen ytterligare en gång! :D Får jag fråga hur man kan ha räknat fel på två veckor? Jag har dålig koll.

Min mens har varit väldigt till och från, så beräknat från sista mensen skulle det varit 13 december, men eftersom det varit som det varit så var det inte konstigt alls :)
  • JJ15
    Deaniemi skrev 2015-07-17 16:58:49 följande:

Min mens har varit väldigt till och från, så beräknat från sista mensen skulle det varit 13 december, men eftersom det varit som det varit så var det inte konstigt alls :)

Jag är också nervös inför vårt rul pga detta eftersom min mens vart oregelbunden med vääääldigt långa uppehåll (över 100 dagar). Så ska bli spännande att se ifall vi fått rätt datum i början. Fast när vi gjorde kub så sa dem att bebis ser ut att vara rätt beräknat av storleken.

Fick lite panik när jag plussade för gjorde clear blue som visade gravid 3+ och kunde ju inte riktigt räkna ut hur långt gången jag var.. :b
  • flugsvamp

Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?

• jc78
    flugsvamp skrev 2015-07-17 18:16:42 följande:

Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?

Jag hade samma, inget annorlunda mer än att man kanske inte känner sparkar lika mycket som annars i början. Så inget konstigt :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)