BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Grattis till alla som har gjort rul och vad kul att det har gått bra för alla.
Jag som sa att vi inte skulle kolla! Vaknade med världens sug efter att veta könet, haha! Barnmorskan sa, "om du inte vill veta könet bör du titta bort nu", då förstod jag såklart att det var en till pojke, tittade och han stoltserade glatt med sin snopp! Haha! Helt sjukt! Mamma till tre fina pojkar <3
Hej alla glada gravida :).. Inte så aktiv här, men följer tråden :)... Var själv på rul i tisdags, allt var bra och det väntas en liten pojke bf 16e dec.. Så nu blir det två av varje :).
Vår lilla gosse! <3
Våran flicka ????
???? skulle vara en smiley :)
Åh vad roligt att få se bebisen ytterligare en gång! :D Får jag fråga hur man kan ha räknat fel på två veckor? Jag har dålig koll.
Min mens har varit väldigt till och från, så beräknat från sista mensen skulle det varit 13 december, men eftersom det varit som det varit så var det inte konstigt alls :)
Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?
Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?