BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
5 dagar till BF!
Har också en del jag skulle vilja hinna med, har haft våra pojkar hemma från förskolan i två veckor, ville ge de lite extra tid och kärlek innan lillebror kommer, såklart hinner de pricka in att få vattkoppor just då, men de har som tur var försvunnit nu, skulle vilja hinna med att gå och titta på ett fisk akvarium och hinna gå till äventyrsbadet innan lillebror kommer, men det får vi väl se :p.
Sedan måste jag gipsa av magen, har gjort det med de andra två också, väldigt mysigt att ha sen.
Tvättade upp ett halvfärdigt babynest jag ska försöka få klart också.
Annars är vi klara för hans ankomst.
Ska på ett extra tillväxt ultraljud idag, ska bli skönt att få se honom, varit väldigt orolig senaste tiden på hur han mår. Både älskar och hatar internet, fortfarande den där svaga länken till down syndrome som oroar mig. Snälla bebis, va frisk
>_<
Kurerar mig med massa gott, proteinpudding med persikohalvor och krossad proteinbar har blivit en ny hit här. Igår smällde jag i mig en halv låda paradisask, kanske mindre bra
Här känns det som att jag drabbats av falska förvärkar! Typiskt!
Det sägs ju vara typiskt för tredje barnet att det kan vara lite trixigt att veta när det drar igång.
Nu har jag legat o vilat i soffan ett tag och egnast fått en stark sammandragning.
Så väntan fortsätter. Haha :)
Hur mår ni andra?
Jag vet ju inte hur någonting ska kännas, men jag undrar om jag kanske hade några förvärkar i natt? Låg iaf vaken framemot kl 2 med sammandragningar som molade lite och framför allt med ett tryck neråt. Har haft mycket sammandragningar i flera veckor men de har hittills inte känts så mycket alls, bara påverkat andningen lite. Hann såklart börja tänka att bebisen kanske kommer före söndag, men idag är det bara vanliga sammandragningar igen.. Jaja, får väl lugna mig lite. Känns konstigt att bli så peppad av att något gör ont och bara hoppas att det ska bli värre.
Jag vet ju inte hur någonting ska kännas, men jag undrar om jag kanske hade några förvärkar i natt? Låg iaf vaken framemot kl 2 med sammandragningar som molade lite och framför allt med ett tryck neråt. Har haft mycket sammandragningar i flera veckor men de har hittills inte känts så mycket alls, bara påverkat andningen lite. Hann såklart börja tänka att bebisen kanske kommer före söndag, men idag är det bara vanliga sammandragningar igen.. Jaja, får väl lugna mig lite. Känns konstigt att bli så peppad av att något gör ont och bara hoppas att det ska bli värre.
:,(
Innan har han visar väga -7% av de. "Normala", nu ligger han på -20%, så han har inte följt sin kurva. 2600g idag, så nu gör de extra kontroller, ligger med ctg nu och ska få tid till att kolla näringsflödet imorgon.
Jäkla skit! Vill bara han ska må bra! :,(
:,(
Innan har han visar väga -7% av de. "Normala", nu ligger han på -20%, så han har inte följt sin kurva. 2600g idag, så nu gör de extra kontroller, ligger med ctg nu och ska få tid till att kolla näringsflödet imorgon.
Jäkla skit! Vill bara han ska må bra! :,(
Skitnervös. Såklart googla jag låg födelsevikt och down syndrome, och det är tydligen vanligt! >_< missförstå mig rätt, kommer älska barnet lika mycket, men fy fan vad orolig/ledsen jag är. Vill ha honom på utsidan nu så jag vet hans tillstånd och så han kan gödas med massa ersättning.
Nu vill de sätta igång mig ikväll! :'(
Jag vill bara hem nu, fixa de sista och få sova och ta det lugnt och komma tillbaka imorgon bitti för igångsättning då. De sa de har hög belastning imorgon... Hon skulle prata med läkaren och komma tillbaka.
Aja, blir antagligen en bebis den 3/12 då.. Må han må bra.
2/12
Nu vill de sätta igång mig ikväll! :'(
Jag vill bara hem nu, fixa de sista och få sova och ta det lugnt och komma tillbaka imorgon bitti för igångsättning då. De sa de har hög belastning imorgon... Hon skulle prata med läkaren och komma tillbaka.
Aja, blir antagligen en bebis den 3/12 då.. Må han må bra.