• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Frankie86
    moruri skrev 2015-12-02 07:03:00 följande:

Franky86: stort grattis!!!

Tack så mycket!
    Och stort lycka till till dig idag. Jag ska hålla mina tummar!
  • PlusLängtan

Stort GRATTIS till alla bebisar som har kommit :) 

Här går man fortfarande och väntar. Men har ju BF (enligt RUL) den 16:e, så inte konstigt. Hoppas att det tidigare VUL som sa 11:e är mer rätt. Vill ha bebisen ute nu! Vi längtar så mycket :) 
    Borde nog packa den där BB väskan åt mig och mannen. Vi har bara packat för bebisen än så länge. 

• Snobi
    PlusLängtan skrev 2015-12-02 13:26:28 följande:

Stort GRATTIS till alla bebisar som har kommit :) 

Här går man fortfarande och väntar. Men har ju BF (enligt RUL) den 16:e, så inte konstigt. Hoppas att det tidigare VUL som sa 11:e är mer rätt. Vill ha bebisen ute nu! Vi längtar så mycket :) 

Borde nog packa den där BB väskan åt mig och mannen. Vi har bara packat för bebisen än så länge. 

Skönt att höra att det är fler kvar som väntar. Kändes som att det bara small till och alla fick sina bebisar helt plötsligt :P Längtar också väldigt mycket!
  • PlusLängtan
    Snobi skrev 2015-12-02 14:08:47 följande:
    Skönt att höra att det är fler kvar som väntar. Kändes som att det bara small till och alla fick sina bebisar helt plötsligt :P Längtar också väldigt mycket!
    Ja, tyckte det jag också! Och här bara väntar och längtar man... 
    När har du BF? 
  • summer13

Vattnet gick igår och har haft lite värkar men det drar inte igång ordentligt.. är inlagd och väntar mest.. uttråkad!!!

• Snobi
    PlusLängtan skrev 2015-12-02 14:13:45 följande:

Ja, tyckte det jag också! Och här bara väntar och längtar man... 

När har du BF? 

På söndag! Kände ev. några förvärkar en natt men i övrigt känner jag inte så mycket, så jag är ganska inställd på att gå över tiden. Känner du något? Är det första barnet?
  • Snobi
    summer13 skrev 2015-12-02 14:18:33 följande:

Vattnet gick igår och har haft lite värkar men det drar inte igång ordentligt.. är inlagd och väntar mest.. uttråkad!!!

Men då är det iaf nära! Vad kul! Hur länge kan man vänta efter att vattnet har gått?
  • Snobi

Egentligen borde vi ju göra en ny bf-lista och lägga till de som redan har fått. Men själv vet jag tyvärr inte hur man gör.. någon annan?

Svar på tråden BF december 2015 :-)