BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Igår kom hon! Fick en liten flicka som skulle tittat ut den 2/12. 3250 och 52 cm lång. Allt gick jättebra och vi lever verkligen i en liten bubbla just nu.
Idag har nog delar av slemproppen lossnat. Har ff lite blodblandat när jag varit på toa. O ikväll när jag får sammandragningar har det börjat göra lite ont hoppas hoppas. Men med den vanliga turen blir det väl en sömnlös natt följt av en morgondag utan en enda känning :)
Igår kom hon! Fick en liten flicka som skulle tittat ut den 2/12. 3250 och 52 cm lång. Allt gick jättebra och vi lever verkligen i en liten bubbla just nu.
Idag har nog delar av slemproppen lossnat. Har ff lite blodblandat när jag varit på toa. O ikväll när jag får sammandragningar har det börjat göra lite ont hoppas hoppas. Men med den vanliga turen blir det väl en sömnlös natt följt av en morgondag utan en enda känning :)
Grattis velvet och estmat. :)
Helt otroligt att alla dessa månader nu är över..
Sömnbristen är inte så farlig. Min lilltjejen sover 22-07 med ett uppvaknande runt 01-02. Så tycker ändå jag får en del sömn stora tjejen sover fortfarande middag ca 2h på dagen så då passar jag på att vila om jag är trött.
Det är ju något i kroppen med, hormoner och allt, som gör att man inte kräver lika mycket sömn. Imorgon är hon en vecka och vi ska till bvc för vägning. Spännande!
Grattis till alla nya bebisar!! <3
Grattis till alla er som fått era små juveler!
Jag håller mina tummar och tår för er som går och väntar på att något ska hända.
Igår blev min dotter 1 vecka. Helt otroligt! Jag är så förälskad i vår lilla Alice <3 trodde inte man kunde känna så här. Tredje barnet och kärleken flödar.
Om en liten stund kommer Bvc hit för ett hembesök sen ska jag baka mera saffranssmörbullar. Så otroligt goda!
Alice sover en hel del om dagarna så jag får chans till lugn och ro medan dom andra två är på förskolan. På vår förskola får syskonen behålla sitt ordinarie schema första månaden efter att bebis kommit. Så värdefullt för oss alla. Sen får dom långt jullov :)
Jag är så lycklig just nu. Förra veckan som höggravid vägde jag 93kg, skrev in mig på 77. Så en viktuppgång på 16kg. Igår visade vågen 81,7kg!! Jag har alltså bara 5kg kvar till inskrivningsvikten.
Magen har nästan gått tillbaka helt, endast lite extra kvar mitt på magen. Men det försvinner förhoppningsvis snart.
Förlåt för mitt "äckliga" lyckoinlägg. Men just nu svävar jag på rosa moln trots mindre sömn :)
Fick massa blödning o är nu inlagd. Knappt nåt fostervatten heller + mer blod än vad som är "normalt" hoppas de bara sätter igång mig.
Öppen 3 cm men tappen kvar om jsg fattade det rätt.
Fick massa blödning o är nu inlagd. Knappt nåt fostervatten heller + mer blod än vad som är "normalt" hoppas de bara sätter igång mig.
Öppen 3 cm men tappen kvar om jsg fattade det rätt.