BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Här vill jag hoppa in :D plussade imorse efter första försöket :D är lite i chock haha ;)
men funderar lite på de där med barn i december? hur känner ni? alltså inte att ni ska få barn då utan årstiden och månaden, för och nackdelar ? :)
blev konstigt nog lite lustig nu när jag börjar tänka på att hade vi väntat hade de kanske blivit i mars april som kanske egentligen är bättre månader. Förstå mig rätt hehe
[quote=75133617][quote-nick]Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-09 10:17:37 följande:[/quote-nick]
Här vill jag hoppa in :D plussade imorse efter första försöket :D är lite i chock haha ;)
men funderar lite på de där med barn i december? hur känner ni? alltså inte att ni ska få barn då utan årstiden och månaden, för och nackdelar ? :)
blev konstigt nog lite lustig nu när jag börjar tänka på att hade vi väntat hade de kanske blivit i mars april som kanske egentligen är bättre månader. Förstå mig rätt hehe
[/
Jag tänker som dig. Blev också gravid på första försöket och hade övervägt att vänta en månad till med att ta ut spiralen för att inte riskera ett dec barn. Men jag tänkte ju att det skulle ta några månader.... Stackars barn????
Någon mer som mår illa av socker? Jag åt en bit tårta på jobbet igår och kände direkt att det var svårt att få ner den. Sen åt jag lite ur mitt påskägg efter middagen och efter det mådde jag pyton så fort jag rörde mig. Blev t.o.m. min första djupdykning i toaletten. Har annars ätit lchf sen i höstas så jag får nog fortsätta hålla nere på kolhydraterna. Är bara sugen på typ blomkål, nötter och andra torra saker + yoghurt, frukt och liknande. Blir ju rena hälsoresan det här...
Jag tänkte som ni innan jag fick reda på att jag var gravid. Ett decemberbarn ?? Men sen tog det sig på första försöket och nu är jag lyckligare än nånsin. Spelar ingen roll när barnet är fött. Jag är född i slutet av november och har aldrig mått speciellt dåligt över det.
Vi ska vara tacksam att vi kan få barn o lyckats bli gravida :) många som inte kan.
Visst kanske det är lite tråkigt att fylla år i december men det är inget jag direkt tänkt på när vi började försöka. Jag är bara glad över att vara gravid och att vi ska få ett barn, finns dem som inte kan det och för dom skulle det nog kvitta om det var ett december barn eller juli barn.
Ska ringa mvc imorgon, när brukar första besöket vara?
Just nu vill jag bara berätta för alla i familjen men min sambo vill vänta lite så får vänta iaf två veckor sen vill jag berätta för alla och se deras reaktioner :)
Visst kanske det är lite tråkigt att fylla år i december men det är inget jag direkt tänkt på när vi började försöka. Jag är bara glad över att vara gravid och att vi ska få ett barn, finns dem som inte kan det och för dom skulle det nog kvitta om det var ett december barn eller juli barn.
Ska ringa mvc imorgon, när brukar första besöket vara?
Just nu vill jag bara berätta för alla i familjen men min sambo vill vänta lite så får vänta iaf två veckor sen vill jag berätta för alla och se deras reaktioner :)
[quote=75133798][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-09 10:57:42 följande:[/quote-nick]
Jag tänkte som ni innan jag fick reda på att jag var gravid. Ett decemberbarn ?? Men sen tog det sig på första försöket och nu är jag lyckligare än nånsin. Spelar ingen roll när barnet är fött. Jag är född i slutet av november och har aldrig mått speciellt dåligt över det.
Vi ska vara tacksam att vi kan få barn o lyckats bli gravida :) många som inte kan.
[/
Självklart är jag överlycklig att jag blev gravid ich vet att det inte är ngt man ska ta förgivet. Men jag tycker faktiskt lite synd om hen när de ska fylla 15,18,20 osv. Men som sagt är jag sååå glad <3