• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Linnärmittnamn

Jag (eller ja, vi :P) pluggade också idag! Hahah, vi är helt chockade. Vi bara ler så där fånigt mot varandra och vet inte riktigt vad vi ska säga ens.. ;D 

• Vadvetjaaaaag
    Alexandra2013 skrev 2015-04-09 12:48:33 följande:

[quote=75133798][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-09 10:57:42 följande:[/quote-nick]

Jag tänkte som ni innan jag fick reda på att jag var gravid. Ett decemberbarn ?? Men sen tog det sig på första försöket och nu är jag lyckligare än nånsin. Spelar ingen roll när barnet är fött. Jag är född i slutet av november och har aldrig mått speciellt dåligt över det.

Vi ska vara tacksam att vi kan få barn o lyckats bli gravida :) många som inte kan.

[/

Självklart är jag överlycklig att jag blev gravid ich vet att det inte är ngt man ska ta förgivet. Men jag tycker faktiskt lite synd om hen när de ska fylla 15,18,20 osv. Men som sagt är jag sååå glad <3

Jag håller helt med dig !! Fantastiskt att man kunde bli gravid direkt! Men nu när man vet att man kan de så känns de som man skulle väntat haha ! Men sånt vet man ju inte innan :)
  • Linnärmittnamn

Nu kommer alla praktiska tankar med att få en liten i december. Kan man verkligen vara ute med de längre stunder? Vi har en son som kommer vara drygt 2 och ett halvt då och han kommer ju vilja vara ute och åka pulka och leka. Men går det verkligen att vara ute i över en timme med en sådan liten? Har man de bäst i vagnen då eller i en bär sjal innanför jackan? Eller så får helt enkelt ena föräldern vara ute med den stora och den andra inne med den lilla kanske?

• Diskmedel
    Knasbollen81 skrev 2015-04-09 10:11:25 följande:
    Oj vilken resa, underbart!! Nästan så jag sitter här och gråter för din skull. Märkt av massor med hormoner på senaste tiden.

Hur känns det? Vet du beräknad BF?!

Kom gärna med i vår hemliga FB grupp. Alla är urgulliga och många har varit med om liknande resor som du.

Gruppen är hemlig så inte sökbar, men om du addar Rozanna pettersson kan hon lägga till dig :)
    Jag vet inte riktigt när BF är än. Men jag är mellan v 1-2. Ska ringa o boka tid för inskrivning nästa vecka.

Jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Glad men ändå orolig.

Jag har tyvärr tagit bort min fb.
  • Aurora82

Hur tidigt kan man göra ett vul? Och är det vaginalt ultraljud det står för? Samt vad kostar det om man gör privat? :)

• Sookie85

Jag tror du kan göra vul (vaginalt ultraljud) från V8, det är då det lilla hjärtat har börjat slå :)

Vet inte vad det kostar faktiskt...

• Lyckligajag

Kan man få göra tidigt vul på landstinget eller är det bara på privata man får det? Hur mycket det kostar isf? Kanske är olika från kommun till kommun. Finns ingen privat mottagningen här där jag bor. Vill bara se den lilla krabaten nu!! :)

• EmmelieHSTD

Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)

• Lyckligajag
    EmmelieHSTD skrev 2015-04-09 16:36:35 följande:

Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)

Grattis!! Plussade i tisdags och första barnet för mig med! :)
  • Zoorroo
    Dakine skrev 2015-04-08 16:20:57 följande:

Jag har också ca 20 kg övervikt och vill verkligen inte gå upp mer. Vill att barnet ska växa som det ska men att jag ska gå ner i vikt eller stå still ;)

Ja, det hade ju varit fantastiskt om barnet kunde dra nytta av det man redan har ätit så att säga.. SkrattandeSkrattande
Svar på tråden BF december 2015 :-)