BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag (eller ja, vi :P) pluggade också idag! Hahah, vi är helt chockade. Vi bara ler så där fånigt mot varandra och vet inte riktigt vad vi ska säga ens.. ;D
[quote=75133798][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-09 10:57:42 följande:[/quote-nick]
Jag tänkte som ni innan jag fick reda på att jag var gravid. Ett decemberbarn ?? Men sen tog det sig på första försöket och nu är jag lyckligare än nånsin. Spelar ingen roll när barnet är fött. Jag är född i slutet av november och har aldrig mått speciellt dåligt över det.
Vi ska vara tacksam att vi kan få barn o lyckats bli gravida :) många som inte kan.
[/
Självklart är jag överlycklig att jag blev gravid ich vet att det inte är ngt man ska ta förgivet. Men jag tycker faktiskt lite synd om hen när de ska fylla 15,18,20 osv. Men som sagt är jag sååå glad <3
Nu kommer alla praktiska tankar med att få en liten i december. Kan man verkligen vara ute med de längre stunder? Vi har en son som kommer vara drygt 2 och ett halvt då och han kommer ju vilja vara ute och åka pulka och leka. Men går det verkligen att vara ute i över en timme med en sådan liten? Har man de bäst i vagnen då eller i en bär sjal innanför jackan? Eller så får helt enkelt ena föräldern vara ute med den stora och den andra inne med den lilla kanske?
Hur tidigt kan man göra ett vul? Och är det vaginalt ultraljud det står för? Samt vad kostar det om man gör privat? :)
Jag tror du kan göra vul (vaginalt ultraljud) från V8, det är då det lilla hjärtat har börjat slå :)
Vet inte vad det kostar faktiskt...
Kan man få göra tidigt vul på landstinget eller är det bara på privata man får det? Hur mycket det kostar isf? Kanske är olika från kommun till kommun. Finns ingen privat mottagningen här där jag bor. Vill bara se den lilla krabaten nu!! :)
Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)
Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)
Jag har också ca 20 kg övervikt och vill verkligen inte gå upp mer. Vill att barnet ska växa som det ska men att jag ska gå ner i vikt eller stå still ;)