BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hoppar in här om det är okej! Har nyligen plussat efter ett MA i januari. BF denna gång är runt 14/12. Har en 7-årig son och 4-årig dotter. Är självklart ganska nervös efter det som hände i januari men försöker att inte tänka på det. Nu ska vi ha en liten julbebis!
Någon mer än jag som mår väldigt illa? Har ni några tips på hur man ska överleva dagarna?
Någon mer än jag som mår väldigt illa? Har ni några tips på hur man ska överleva dagarna?
På tisdag ska jag till mvc för hälsosamtal och sen är det inskrivning mellan v8-10. Har börjat äta folsyra nu iaf. Det känns så overkligt än men så verkligt, nu vill jag berätta för familjen men min sambo vill vänta minst två veckor till, bara lyda då, haha ;) har ni andra berättat och hur berättade ni? :)
Jag försöker tänka positivt kring att få ett barn i december. Jag tänker att det kommer vara mysigt att ha en liten nyfödd att sitta hemma och mysa med när det är kallt och ruskigt ute. Om allt går vägen kommer våra små vara ett halvår ungefär vid sommaren och då är de större så det är lättare att ta sig ut. Jag är en sådan människa att jag tycker det är jättejobbigt att sitta inne en hel dag om det är fint väder ute, och beroende på hur bebisen är så är det kanske svårt att ta sig ut allt för mycket i början. Vi slipper dessutom oroa oss för att våra nyfödd ska bli allt för varma. Det är ju lättare att klä på ett extra lager eller lägga på en filt till än om de skulle bli svettiga och varma. Vi får försöka fokusera på allt positivt! :)
Tyvärr har jag dock börjat oroa mig jättemycket för om det verkligen är en bebis i magen.. Det känns så ofattbart. Och alla mina gravidsymptom är helt plötsligt borta... Någon mer som känner så?
Hej tjejer... Idag kom illamåendet som ett brev på posten. Mått illa hela dan. Inte spytt utan bara känt mig "kvalmig" Hur mår ni andra?
Hej tjejer... Idag kom illamåendet som ett brev på posten. Mått illa hela dan. Inte spytt utan bara känt mig "kvalmig" Hur mår ni andra?
Hej tjejer! Jag känner mig så matt och energilös. Håller på att svimma när jag står upp för länge. När jag skulle duscha blev det helt svart för ögonen och fick lägga mig ner. Hänt ca 4 gånger idag. Någon som vet varför?
Hej tjejer! Jag känner mig så matt och energilös. Håller på att svimma när jag står upp för länge. När jag skulle duscha blev det helt svart för ögonen och fick lägga mig ner. Hänt ca 4 gånger idag. Någon som vet varför?