BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej alla glada! Har (egenuträknad) bf 2/12, första plusset efter över två års försök!
Känns väldigt overkligt än så länge, jag hoppas så himla mycket att vi får behålla den här lilla krabaten...
Än så länge har jag mest märkt av illamående som kommer och går, och lite molvärk av och till. Och trötthet på kvällarna! :D
Heej! Äntligen ett plus på Stickan efter ca 1 års försök... BF en 1/12 , enligt olika sidor.
Detta blir vårat första barn. Tänkte att det kan vara lite kul att följa andra i samma period :) och läsa om era upplevelser kring att vänta barn:)
På måndag skall vi på inskrivning längtar såklart väääldigt mkt på detta..
Heej! Äntligen ett plus på Stickan efter ca 1 års försök... BF en 1/12 , enligt olika sidor.
Detta blir vårat första barn. Tänkte att det kan vara lite kul att följa andra i samma period :) och läsa om era upplevelser kring att vänta barn:)
På måndag skall vi på inskrivning längtar såklart väääldigt mkt på detta..
Hej tjejer... Idag kom illamåendet som ett brev på posten. Mått illa hela dan. Inte spytt utan bara känt mig "kvalmig" Hur mår ni andra?
Vad roligt Känner du av några symptom? Jag känner då ingenting förutom lite molvärk
Mitt illamående kom lite smått för en vecka sen, men så länge jag inte spyr har jag aldrig tyckt att det räknas ;) dock började det idag, jippi... Menmen det hör väl till :)
Mitt illamående började nu ikväll. Går in i v 7 imorgon. Inte spytt än så försöker intala mig själv att det nog bara är för att jag åt mig så mätt idag! ;)
Jag var och gjorde vul igår och det fanns en blood clot i livmodern också vilket kan leda till missfall. Någon som varit med om det? Har haft spottings sen igår som gyn sa kan bero på blodproppen. Annars var det för tidigt att se hjärta. Är i v 5+0 enligt UL och 5+4 enligt mig.
Vad roligt, grattis!! :) väntar vårat första barn med, bf 11/12 enligt gravid appen :)
Hej tjejer :)
Jag vill först säga ett stort grattis till er alla :). Jag fick igår veta att jag är gravid. Det kom dock som en chock då vi skyddat oss och vi var helt färdiga efter våra tre barn. De senaste 30 timmarna ungefär har varit den största berg-och dalbana jag någonsin upplevt då vi stått inför ett väldigt svårt val. Men när jag lyssnat på min känsla så har jag insett att jag aldrig kommer klara av att genomföra en abort och har därför bestämt mig för att behålla detta barnet :). Mitt yngsta barn är en liten hoppsan och henne älskar jag lika mycket som de två stora :).
Jag är 26 (snart 27 år) och väntar alltså mitt fjärde barn och försöker nu vänja mig vid tanken på att jag är gravid igen och det känns skönt att jag redan nu känner glädje över det lilla livet som växer i min mage :).
Jag har aldrig fått ett vinterbarn tidigare så det är en helt annan tid på året för mig att få barn, vilket jag ser fram emot :).