BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.
Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)
Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)
BF den 17 december. Någon i Skåne här?
Hur hittar jag Facebookgruppen?
Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.
Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)
Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)
Åh vilken perfekt julklapp du kommer få!!
Så roligt med en decembertråd! Jag hoppar också in här:) plussade förra lördagen och tror att bf är 11 eller 14 december. Ska på vul 28/4 så håller tummarna att hjärtat slår. Detta blir vårat andra decemberbarn :) efter att ha försökt länge med båda och fått hjälp av pergotime så verkar mars va den enda månaden som jag kan bli gravid.:) har inga symtom,kan må lite illa ibland..
Välkomna alla nya!
För att komma in i vår fbgrupp så addar ni Rozanna Pettersson så lägger hon till er :)
Men är det normalt man bara mår i,la hela tiden och är jätte trött menman kräks inte?
Jag har en övervikt på ca 8 kg, har redan ökat 2 kg men tror det är för jag äter konstant ch för trött för att röra mig. Har dock läst i alla gravidböcker att de med övervikt inte går upp lika många kilon som de med undervikt. Däremot går alla upp och de bästa är att tänka att du ska gå upp i vikt då mår ditt barn bra, övervikt som är kvar får du ta tag i sen och att äta nyttigt ändå för barnet behöver minielefanter och vitaminer.
Just nu är de inte svårt för mig att äta varierat, tarmarna har gått på strejk och ger mig gaser till tusen och hård mage. Därför äter jag nu mycket fibrer i form av grönsaker, fröer och frukt som hjälper.
Så roligt med en decembertråd! Jag hoppar också in här:) plussade förra lördagen och tror att bf är 11 eller 14 december. Ska på vul 28/4 så håller tummarna att hjärtat slår. Detta blir vårat andra decemberbarn :) efter att ha försökt länge med båda och fått hjälp av pergotime så verkar mars va den enda månaden som jag kan bli gravid.:) har inga symtom,kan må lite illa ibland..
Nu är jag så jävla orolig och nojig. Fick orgasm i sömnen inatt och fick världens kramp i livmodern! Är detta farligt? Kan man framkalla missfall? Kommer aldrig förlåta mig själv om något skulle hända nu....
Hej! Här e jag, plussade för en vecka sen efter att försökt nästan ett år och ett tidigt mf bakom (oktober). Detta blir (förhoppningsvis) mitt andra barn, med bf 11/12. Har bokat tidigt ultraljud den 24.4., så får leva i spänning tills dess. Lite orolig är jag då jag blött en aning, men hoppas det inte är något. Senast efter två veckor får jag ju iaf någon form av besked... Känner mig ganska orolig. Annars har jag absolut inga tecken på graviditet än det svaga pluset förra veckan, och utebliven mens förstås. Finns det verkligen någon där?