• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Misshjb
    nikki06 skrev 2015-04-12 09:36:32 följande:

Välkomna alla nya!

För att komma in i vår fbgrupp så addar ni Rozanna Pettersson så lägger hon till er :)

Jag får upp flera med det namnet. Hur vet jag vilken rozanna det är? :)
  • Maaaaalin
    nikki06 skrev 2015-04-12 07:36:32 följande:

Välkomna alla nya!

För att komma in i vår fbgrupp så addar ni Rozanna Pettersson så lägger hon till er :)

Vad heter fb-gruppen? Är den låst så ingen annan ser att man går med/skriver inlägg? Vi har inte gått ut officiellt än så därför jag undrar????
  • JenvonT

Hej på er alla förväntansfulla blivande föräldrar! Detta fina plus fick jag igår, BIM +7

Enligt beräkningar blir BF 9/12

Är glad att följas åt med er alla!
  • EmmelieHSTD
    eskimopuss skrev 2015-04-12 00:05:03 följande:

Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.

Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)

Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)

Grattis!! :) jag har beräknat bf den 22/12. Men håller med dig, hade ju varit kul om den lille fick en egen dag så hoppas h*n inre tittar ut på julafton.

Men om inte annat så hade det ju blivit den finaste julklappen någonsin :)
  • EmmelieHSTD
    JenvonT skrev 2015-04-12 09:26:10 följande:

phpRTA8AI76245.jpg

Hej på er alla förväntansfulla blivande föräldrar! Detta fina plus fick jag igår, BIM +7 smile1.gif

Enligt beräkningar blir BF 9/12 smile1.gif

Är glad att följas åt med er alla!

Grattis!! :) har beräknat bf 22/12.
  • sosso08

Hoppar in här jag med. Plussade i tisdags och är väl i vecka 4+4 med bf 15/12. Är mitt andra barn, men är 5år sedan sist så känns som första gången igen :p

Är det någon mer som känner av otroligt mycket växtvärk? Minns inte att jag hade det sist, iaf inte så här.

• JosefineBo
    sosso08 skrev 2015-04-12 12:26:47 följande:

Hoppar in här jag med. Plussade i tisdags och är väl i vecka 4+4 med bf 15/12. Är mitt andra barn, men är 5år sedan sist så känns som första gången igen :p

Är det någon mer som känner av otroligt mycket växtvärk? Minns inte att jag hade det sist, iaf inte så här.

Grattis!! Då har vi BF samtidigt du och jag! :D jag känner bara en enormt sug i magen hela tiden haha..
  • fantasy06
    sosso08 skrev 2015-04-12 12:26:47 följande:

Grattis till plusset. Det är snart 9 år sedan jag gjorde detta sist. Lite skrämmande vad snabbt man glömt. Ingen växtvärk men ibland hugger det till typ där äggstockarna sitter.
  • P82i

BF 17 Dec med ett litet IVF barn :) mitt första plus och många års kämpande :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)