BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
[quote=75148626][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-12 16:40:15 följande:[/quote-nick]
Jag bor med i Kristianstad :) bf enligt uträkningar 7/12.
[/V
Vad roligt, är ganska nyinflyttad i stan så inte så många i min omgivning som är föräldrar att prata med
Hur gammal är du? Jag har bott här hela mitt 32 snart 33 åriga liv :) har en pojke som fyller 9 i år. Men det är mitt o sambons första barn tillsammans.
Är 28, snart 29 detta är vårt första barn
Ni som undrar över hemliga FB gruppen- adda Rozanna Pettersson (pannband på kortet) så lägger hon till er!
Välkomna alla nya
Ni som har barn sedan tidigare när ska ni berätta för ert barn ska få syskon? jag vågar nog berätta förrän tidigast vid v. 13. Men kändes så dumt idag, min son frågade om jag hade bebis i magen! sa inget men förstår att han undrar för jag är så svullen om magen och jag är ganska nätt annars så det syns ju direkt på mig.
har svårt att dölja magen ens i stora pulsiga tröjor!
Välkomna alla nya
Ni som har barn sedan tidigare när ska ni berätta för ert barn ska få syskon? jag vågar nog berätta förrän tidigast vid v. 13. Men kändes så dumt idag, min son frågade om jag hade bebis i magen! sa inget men förstår att han undrar för jag är så svullen om magen och jag är ganska nätt annars så det syns ju direkt på mig.
har svårt att dölja magen ens i stora pulsiga tröjor!
Jag är en planerare av mig och har listor till allt så sambon blev inte så förvånad när jag redan skrivit ihop en inköpslista till bebis.. Vill börja handla nu men får allt vänta nån månad till men vi har sagt att efter inskrivningen på mvc ska vi gå köpa första kläderna, så mysigt! Någon som är likadan som mig och börjat kolla runt och skrivit inköpslista? :)
Någon som berättar de för föräldrar syskon eller så än? :)
Själv bor jag i Malmö, vilken tur ni har tjejer som båda bor i Kristianstad petronella och fantasy06.
Någon som berättar de för föräldrar syskon eller så än? :)