• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • MammasWilda
    Ellenirondellen skrev 2015-04-17 13:55:28 följande:
    Tack detsamma!:) ingen mens förstår jag?!
    Inte en tillstymmelse av varken mensvärk eller mens.

Bara att livmodern känns hela tiden.

O ljust test igen.

Säg till om jag spammar. Men efter 3 misslyckade försök greppar man efter halmstrån.

• Ellenirondellen
    MammasWilda skrev 2015-04-17 14:03:52 följande:

Inte en tillstymmelse av varken mensvärk eller mens.

Bara att livmodern känns hela tiden.

O ljust test igen.

Säg till om jag spammar. Men efter 3 misslyckade försök greppar man efter halmstrån.

Ingen fara. Det är ju därför dom här fantastiska trådarna finns. Åh håller tummarna!! ????
  • MammasWilda
    Ellenirondellen skrev 2015-04-17 14:06:34 följande:
    Ingen fara. Det är ju därför dom här fantastiska trådarna finns. Åh håller tummarna!! ????
    :)
  • Communitygrodan

Hej!

Vi ska snart också göra IVF på Nordic. Har gjort utredning under våren på annan klinik och skall göra IVF denna mens. Har idag varit och hämtat ut alla mediciner. Mens beräknad om ett par dagar och börjar spruta efter det. Troligen onsdag..

Har inte känt oss redo att dra igång IVF då vi har ett barn sedan tidigare som blev till på första försöket den naturliga vägen. men nu är det dags!

• Communitygrodan

Men en fråga någon skrev att man ej skulle börja på en onsdag.. Min läkare sa att det var tisdag jag inte fick börja på.. Hmm kanske bäst att ringa och kolla då det troligen är tisdag och onsdag jag har att välja på om mensen kommer som den brukar.

• FruGrävling
    Communitygrodan skrev 2015-04-17 18:56:12 följande:

Men en fråga någon skrev att man ej skulle börja på en onsdag.. Min läkare sa att det var tisdag jag inte fick börja på.. Hmm kanske bäst att ringa och kolla då det troligen är tisdag och onsdag jag har att välja på om mensen kommer som den brukar.

sitter här med mun behandlingsdagbok (det gröna lilla bladet/häftet) framför mig och det står i tryckt text "ej på en onsdag"

Men om de sa tisdag till dig så kanske de har olika instruktioner till olika patienter..?
Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg