• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • Gina43
    MammasWilda skrev 2015-04-21 07:34:36 följande:

Håller alla tummar att det går lika smidigt denna gången :)

Hur gammal är han/hon nu?

Tack!

Liten är inte ens inskolad på dagis. Här spills ingen tid om man säger så Sorgligt förstås, men jag är i grunden realist och inser att det kanske tar tid att få ett syskon.
  • MammasWilda
    Gina43 skrev 2015-04-21 08:38:31 följande:
    Tack!

Liten är inte ens inskolad på dagis. Här spills ingen tid om man säger så smile2.gif Sorgligt förstås, men jag är i grunden realist och inser att det kanske tar tid att få ett syskon.
    Tycker det är bra att köra på. Lycka till.
  • Så vit

Plussade med clearblue idag! Kändes som att jag eg visste att jag var gravid, men vågade inte tro så mycket eftersom billigatester.se visade negativt. Ruvardag 11 idag och ett solklart plus! Vi är SÅ glada!

Nu ska man bara hoppas att den stannar kvar. Är det nån som vet om man får göra ett tidigt ul på Nordic IVF center om man är gravid? Känns ju som att man vill veta säkert att det finns nåt där och att det lever.

• MammasWilda
    Så vit skrev 2015-04-25 21:58:27 följande:

Plussade med clearblue idag! Kändes som att jag eg visste att jag var gravid, men vågade inte tro så mycket eftersom billigatester.se visade negativt. Ruvardag 11 idag och ett solklart plus! Vi är SÅ glada!

Nu ska man bara hoppas att den stannar kvar. Är det nån som vet om man får göra ett tidigt ul på Nordic IVF center om man är gravid? Känns ju som att man vill veta säkert att det finns nåt där och att det lever.

Åhh grattis.

Jag får inte göra vul där förens i v 8+1 dvs 13/5.
  • Så vit
    MammasWilda skrev 2015-04-25 22:07:42 följande:
    Åhh grattis.

Jag får inte göra vul där förens i v 8+1 dvs 13/5.
    Tack! Ja, det var väl det jag tänkte, att man får vänta ett par veckor på det. Man är ju SÅ orolig att nåt ska hända eller inte vara bra, så man vill ju bara veta nu. Men det är väl bara att vänta. Men då kan jag kanske räkna med ett vul i slutet på maj-nånting. Det skulle vara bra! Skrattande
  • MammasWilda
    Så vit skrev 2015-04-25 22:18:11 följande:
    Tack! Ja, det var väl det jag tänkte, att man får vänta ett par veckor på det. Man är ju SÅ orolig att nåt ska hända eller inte vara bra, så man vill ju bara veta nu. Men det är väl bara att vänta. Men då kan jag kanske räkna med ett vul i slutet på maj-nånting. Det skulle vara bra! Skrattande
    Du är ju typ bara 4 dagar efter mig. ????

Jag har ångest över att vänta. Vill se om det är nått där inne lixom.
  • Så vit
    MammasWilda skrev 2015-04-25 22:29:12 följande:
    Du är ju typ bara 4 dagar efter mig. ????

Jag har ångest över att vänta. Vill se om det är nått där inne lixom.
    Men jag är bara runt 4 +3 eller nåt liknande, så v 8 + nånting blir ju om fyra veckor. Foten i munnen
  • MammasWilda
    Så vit skrev 2015-04-26 08:52:34 följande:
    Men jag är bara runt 4 +3 eller nåt liknande, så v 8 + nånting blir ju om fyra veckor. Foten i munnen
    Gjorde du FET i stimulerad eller ostimulerad äl?

Jag gjorde i ostimulerad så jag räknar ju min graviditet från senaste mens. Du satte i ett 5-dagars den 15?
  • MammasWilda
    MammasWilda skrev 2015-04-26 09:01:16 följande:
    Gjorde du FET i stimulerad eller ostimulerad äl?

Jag gjorde i ostimulerad så jag räknar ju min graviditet från senaste mens. Du satte i ett 5-dagars den 15?
    Rättar mig. Den 20 gjorde du fet. Så det skiljer 9 dagar på oss.
  • Så vit

Det stämmer att jag satte in ett FET den 15 i ostimulerad cykel, en 5-dagars blastocyst. Senaste mensen var 27 mars och ägglossningsstickan gav utslag den 9 april (ägglossning troligtvis den 11 april). När jag räknar på det bör jag vara i v 4 + 2 med BF 31 december. Men jag skulle bli glad om jag var längre fram än vad jag trodde, hehe! Drömmer

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg