Påbörja IVF april/maj
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
var på ultraljud igår, var 7 blåsor. Nästa ultraljud på lördag.. Spännande !! hur går det för Alla?
var på ultraljud igår, var 7 blåsor. Nästa ultraljud på lördag.. Spännande !! hur går det för Alla?
Vi har insättning imorgon. Ser verkligen fram emot det! Vi ska få tillbaka en blastis.
Det ska bli kul att se om vi får några till frysen också.
När plussade ni som fick tillbaka en blastis?
Spännande!! Men vf så långt till testdag? Man testar väl 14 dagar efter insättning? Har tagit proggisar förr de är sjukt jobbiga speciellt om man måste ta flera per dag!
Har också förstått att många har problem
Med lutinus men har tagit tre ggr/dag sedan torsdag och än så länge går det bra för mig.
Testdag verkar vara olika för olika ställen men 18 dagar?! 17 idag!
Ska försöka hålla mig!
Ja jah fick irritationer i underlivet av de faktist och jag tog ändå de en gång per dag. Men det finns i sprutor så jag föredrar det om ja ska behöva ta mer än en gång, hoppas du klarar av att ta d utan problem!!