• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • milla741

Oj vad konstigt men det borde ju vara plus men du måste klaga så du får ett nytt ;)

halo83 skrev 2015-05-30 07:34:41 följande:

Har jag nåt att berätta för mannen tror ni?

Strecket är ju böjt.. Bim-7 idag

• milla741

Ett plus!! Grattis!!!!! Så kul :D .

KarnaB skrev 2015-05-30 15:10:56 följande:

Här ser man kanske bäst? höjde skärpan och kontrasten lite :) där är ju en skugga, men den är inte direkt stark alltså.....

• halo83

Jag tror äl va 19 el 20:e .. Fick starkast då dock inte lika starkt som kontrollstrecket men de har jag aldrig fått.

debbie85 skrev 2015-05-30 13:26:30 följande:

Håller alla tummar och tår för att nästa test blir tydligare positivt! När var det du hade ägglossning?

• Desideri

Det svaga jag fick på testet igår är borta nu så antar att det inte var något. Antagligen bara spökstreck.. :/

• AngelinaAr

Hej

Nej det tror jag inte det visar ju de riktiga svaret inom tidsgräns sen efter de skall man bortse.så säger dom

Men kommer du till mig jag testade pos igår o då kom de efter halvtimme men jag vet att jag är gravid för mina tittar har aldrig vart så på bim+1

Plus ingen mens plus alla nästa symtom :)

När är din mens om jag får tränga mig in?

Jag har fortfarande svagt plus ska testa imorgon igen just incase man blir ju helt inne i delar me testa haha hoppas du får ditt plus snart iallafall

En fråga hur lägger man in bild?

• Nystjärna

Jag har ju haft molande värk i ett par dagar nu,men idag när jag satt på jobbet hade jag lite men helt plötsligt hugg det till/stack till i magen åt höger hållet så jag grimasera en hel del, men bara för några sekunder sen borta och sen kom det igen men mycket svagare och inte lika länge sen absolut inget mer. Har aldrig upplevt något sådan tidigare. Sen har molnade värken varit lite bort,sen kommit tillbaka igen lite av och till. Men mest haft ont i ryggen sen,och då höger sidan långt ner,om man säger svanken men på höger sida. Men har gjort illa ryggen där en gång så kanske därför. Sen känner jag mig galet trött idag men också varit fullt upp hela dagen. Men mår även ganska illa idag framförallt nu ikväll. Inte så jag vill kräkas men ändå illamående. Men kan bero på att jag hittills bara ätit 2 mackor och sen fikabröd och så hos min mamma. Men mådde illa igår med och även efter maten. Känns väldigt konstigt och märkligt detta. Förstår inte riktigt varför kroppen är sån här. Känns alldeles för tidigt för gravsymptomer men samtidigt så hoppas jag men känns för tidigt, men annars förstår jag inte vad det skulle kunna vara eller bero på. Känner mig inte så stressad infrö bröllopet nästa helg heller så. Fick ju illamående väldigt tidigt med dottern som sen blev värre,fick det innan jag plus så misstänkte redan då att jag nog var gravid. Plussa :(

• Nystjärna

Fint att inte hela kom med,skulle stå i slutet att jag förstår inte annars. men men är väl bara sjukt skengravid då... :(

• AngelinaAr

Hej

Nä..lugn och fin nu sålänge du nte har fått mens

Och mår illa finns det ju hopp:)

Hoppas hoppas du får som mig ska testa imorgon fick svagt men vetifan nte hur man lägger upp här

Lycka till iallafall

• Nystjärna
    AngelinaAr skrev 2015-05-30 20:45:12 följande:

Hej

Nä..lugn och fin nu sålänge du nte har fått mens

Och mår illa finns det ju hopp:)

Hoppas hoppas du får som mig ska testa imorgon fick svagt men vetifan nte hur man lägger upp här

Lycka till iallafall

Jo kanske men känns ändå för tidigt bara äl + 5 idag och bim-9 om jag nu räknat och tänker rätt. Men känns väldigt tidigt för såna här tecken :( Skall tidigast testa på fredag men tror nog inte det är något bara inbillning och skengravid
  • debbie85
    halo83 skrev 2015-05-30 17:49:21 följande:

Jag tror äl va 19 el 20:e .. Fick starkast då dock inte lika starkt som kontrollstrecket men de har jag aldrig fått.

Åh, spännande! Då är du ju typ på ÄL+10/11 nånting. När ska du testa igen! Håller tummarna att det är din tur nu!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni