Jag har ju haft molande värk i ett par dagar nu,men idag när jag satt på jobbet hade jag lite men helt plötsligt hugg det till/stack till i magen åt höger hållet så jag grimasera en hel del, men bara för några sekunder sen borta och sen kom det igen men mycket svagare och inte lika länge sen absolut inget mer. Har aldrig upplevt något sådan tidigare. Sen har molnade värken varit lite bort,sen kommit tillbaka igen lite av och till. Men mest haft ont i ryggen sen,och då höger sidan långt ner,om man säger svanken men på höger sida. Men har gjort illa ryggen där en gång så kanske därför. Sen känner jag mig galet trött idag men också varit fullt upp hela dagen. Men mår även ganska illa idag framförallt nu ikväll. Inte så jag vill kräkas men ändå illamående. Men kan bero på att jag hittills bara ätit 2 mackor och sen fikabröd och så hos min mamma. Men mådde illa igår med och även efter maten. Känns väldigt konstigt och märkligt detta. Förstår inte riktigt varför kroppen är sån här. Känns alldeles för tidigt för gravsymptomer men samtidigt så hoppas jag men känns för tidigt, men annars förstår jag inte vad det skulle kunna vara eller bero på. Känner mig inte så stressad infrö bröllopet nästa helg heller så. Fick ju illamående väldigt tidigt med dottern som sen blev värre,fick det innan jag plus så misstänkte redan då att jag nog var gravid. Plussa :(