• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • lisafisa22
    EkoS skrev 2015-05-30 14:50:15 följande:

Ja, jag förstår vad du menar. Här har mensen kommit på dagen i tid varenda månad. Man börjar ju undra... Fast det skulle förstås också vara otroligt jobbigt om man hann få ett plus, som sen försvann.

Men momenten blir sen sådär, ska man ändra cykeln något då eller börjar bara cykeln lite senare?

Jag sitter i typ samma sits. Mitt Bim var igår och jag tog ett test i morse som va neg. Dock har inte min temp dippat än... So Weird. Vet inte hur man ska tänka :/
  • EkoS

Ja, där ser det ut att vara något!! Grattis ;)

KarnaB skrev 2015-05-30 15:10:56 följande:

Här ser man kanske bäst? höjde skärpan och kontrasten lite :) där är ju en skugga, men den är inte direkt stark alltså.....

• ewamyisabelle

BIM idag, men ingen mens hittills.

i söndags fick jag väääärldens molvärk att jag tänkte "ska mensen komma en vecka tidigare?!" men det gav sig efter någon timme, har haft lite molvärk till och från de senaste dagarna.

Nu har jag längtat efter en liten sen september så hoppas det har tagit sig nu!!!

• KarnaB
    EkoS skrev 2015-05-30 15:13:08 följande:

Ja, där ser det ut att vara något!! Grattis ;)

Novalilja skrev 2015-05-30 15:10:59 följande:

Jag ser ett streck även om det är väldigt svagt, grattis!!

Tack!!!! Ja men eller hur är det något? 

Vågar knappt tro det, men har mått så illa i ett par dagar, och brösten har svullnat upp så tänkte att om jag är gravid borde det ju synas något slags hormonpåslag eftersom hormonerna verkar påverka mig redan :P

Tänka sig, på första försöket! Hoppashoppashoppas att det vill stanna kvar där inne också  HjärtaHjärta 

Ska ta ett nytt test imorgon bitti också, borde ju bli starkare på morgonen tänker jag :) Innan dess vågar jag inte hoppas på för mkt, är så tidigt än...

• EkoS

Ååh, jag hoppas för er skull! När ska du testa?

ewamyisabelle skrev 2015-05-30 15:14:31 följande:

BIM idag, men ingen mens hittills.

i söndags fick jag väääärldens molvärk att jag tänkte "ska mensen komma en vecka tidigare?!" men det gav sig efter någon timme, har haft lite molvärk till och från de senaste dagarna.

Nu har jag längtat efter en liten sen september så hoppas det har tagit sig nu!!!

• EkoS

Haha! Funderade lite på vad du menade ;) som mensen blir sen så räknar man ändå från menedens första dag :)

lisafisa22 skrev 2015-05-30 15:13:16 följande:

Men om mensen blir sen.....

Menade jag så klart ;)

• EkoS
    EkoS skrev 2015-05-30 15:23:48 följande:

Haha! Funderade lite på vad du menade ;) som mensen blir sen så räknar man ändå från menedens första dag :)

Nu hoppade visst min autocorrect också in ;)
  • ewamyisabelle
    EkoS skrev 2015-05-30 15:22:37 följande:

Ååh, jag hoppas för er skull! När ska du testa?

Tack så mycket!!

tänkte försöka hålla mig till nästa helg... men kommer säkert springa till affären på måndag om mensen inte dykt upp innan... Skäms

• milla741

Jag säger plus!!

MotherA skrev 2015-05-30 08:35:23 följande:

halo83 - Oj! Har jag aldrig sett... skulle nog höra av mig till cb och reklamera testet.

Så här såg mitt ut, vad tror ni?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni