• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • EkoS
    linnsanbelle skrev 2015-05-30 12:46:48 följande:

det kan ju vara en nidblödning :) jag fick dock också en liten blödning, precis som du beskriver, på äl 9/10 och sedan kom lite värk och sen kom mensen en vecka senare, 2 dgr för sent:/

Hm, ja, det låter ju lite som att du kan ha haft ett väldigt tidigt missfall.

Jag hoppas på nidblödning, men vågar inte riktigt tro på det...
  • debbie85
    halo83 skrev 2015-05-30 07:34:41 följande:

Har jag nåt att berätta för mannen tror ni?

Strecket är ju böjt.. Bim-7 idag

Håller alla tummar och tår för att nästa test blir tydligare positivt! När var det du hade ägglossning?
  • linnsanbelle
    EkoS skrev 2015-05-30 13:05:30 följande:
    Hm, ja, det låter ju lite som att du kan ha haft ett väldigt tidigt missfall.

Jag hoppas på nidblödning, men vågar inte riktigt tro på det...
    det hade varit skönt om det skulle vara det (för då hade man ju ändå vetat att man kan få barn:)) men nej, jag testade neg på bim och mensen kom två dagar senare, så den var bara lite sen... :)

klart du ska hoppas på det, den kommer ju runt det datumet. jag håller tummarna:)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • EkoS
    linnsanbelle skrev 2015-05-30 13:43:51 följande:

det hade varit skönt om det skulle vara det (för då hade man ju ändå vetat att man kan få barn:)) men nej, jag testade neg på bim och mensen kom två dagar senare, så den var bara lite sen... :)

klart du ska hoppas på det, den kommer ju runt det datumet. jag håller tummarna:)

Ja, jag förstår vad du menar. Här har mensen kommit på dagen i tid varenda månad. Man börjar ju undra... Fast det skulle förstås också vara otroligt jobbigt om man hann få ett plus, som sen försvann.
  • KarnaB

Tog ett test nu på em - inte så bra vet att det borde vara morgon..... men är det inte ett liiiitet otydligt streck jag anar? Eller bara ett spökstreck? när jag testade i förrgår var det helt och hållet vitt...

Eller håller jag på och bli galen och ser i syne??

är ju eftermiddag så koncentrationen borde vara låg.... Hoppas så in i bänken på att det är ett riktigt plus! är på BIM-3...
  • KarnaB

Här ser man kanske lite bättre. strecket började komma fram efter 5 min, och detta är taget efter ca 10 sedan testet - betyder det att man inte ska lita på det eller?
  • EkoS

Jag ser tyvärr ingenting... Försökte förtydliga skärpan men såg fortfarande inget.men jag håller tummarna!!

KarnaB skrev 2015-05-30 14:52:50 följande:

Tog ett test nu på em - inte så bra vet att det borde vara morgon..... men är det inte ett liiiitet otydligt streck jag anar? Eller bara ett spökstreck? när jag testade i förrgår var det helt och hållet vitt...

Eller håller jag på och bli galen och ser i syne??

är ju eftermiddag så koncentrationen borde vara låg.... Hoppas så in i bänken på att det är ett riktigt plus! är på BIM-3...

• KarnaB
    EkoS skrev 2015-05-30 14:57:46 följande:

Jag ser tyvärr ingenting... Försökte förtydliga skärpan men såg fortfarande inget.men jag håller tummarna!!

Ser man bättre här?

Jag ser ett tydligt streck, men det är riktigt svagt..... dock har det också blivit tydligare nu, framträdde efter 5 min och blev tydligare framåt 10 min.

Får ta ett nytt test imorgon bitti :)
  • KarnaB

Här ser man kanske bäst? höjde skärpan och kontrasten lite :) där är ju en skugga, men den är inte direkt stark alltså.....
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni