• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • halo83

Beställt hem fler tester nu som jag hoppas kommer på måndag,så tänkte testa då och sen på onsdag om det inte blir ett plus

debbie85 skrev 2015-05-30 22:24:23 följande:

Åh, spännande! Då är du ju typ på ÄL+10/11 nånting. När ska du testa igen! Håller tummarna att det är din tur nu!

• Nyfikenundrar

Jag hoppar in här har beräknad bim den 5 juni äl+9 så jag ska testa måndag, spännande.

Har haft molvärk varje dag sen tre dagar efter äl, inte så att de gör ont det ilar typ.. Ibland vet jag inte om de känns varmt eller kallt i livmodern de känns skumt. Sen illamående? Som jag aldrig har problem med i vanliga fall! Och ett jävla humör ;) kan va PMS de återstår att se nästa vecka

• Nyfikenundrar

Jag hoppar in här har beräknad bim den 5 juni äl+9 så jag ska testa måndag, spännande.

Har haft molvärk varje dag sen tre dagar efter äl, inte så att de gör ont det ilar typ.. Ibland vet jag inte om de känns varmt eller kallt i livmodern de känns skumt. Sen illamående? Som jag aldrig har problem med i vanliga fall! Och ett jävla humör ;) kan va PMS de återstår att se nästa vecka

• Nyfikenundrar

Har haft molvärk varje dag sen tre dagar efter äl, inte så att de gör ont det ilar typ.. Ibland vet jag inte om de känns varmt eller kallt i livmodern de känns skumt. illamående? Som jag aldrig humör problem med i vanliga fall! Och ett jävla ;) kan va PMS de återstår att se nästa vecka

• Nyfikenundrar

Har haft molvärk varje dag sen tre dagar efter äl, inte så att de gör ont det ilar typ.. Ibland vet jag inte om de känns varmt eller kallt i livmodern de känns skumt. illamående? Som jag aldrig humör problem med i vanliga fall! Och ett jävla ;) kan va PMS de återstår att se nästa

• Nyfikenundrar

Har haft molvärk varje dag sen tre dagar efter äl, inte så att de gör ont det ilar typ.. Ibland vet jag inte om de känns varmt eller kallt i livmodern de känns skumt. illamående? Som jag aldrig humör problem med i vanliga fall! Och ett jävla ;) kan va PMS de återstår att se nästa

• EkoS

ÄL +10 och det känns som att mensen är på gång... Temperaturen låg rätt stadigt på 36,51 i en vecka efter äl, men de senaste dagarna verkar den ha sjunkit till 36,44. Någon som vet om det är vanligt att temperaturen sjunker så?

• MotherA

Började morsdag med ett plus även idag. Tror att det var lite tydligare än igår :) Känns fantastiskt! Ganska exakt 3år sedan jag blev gravid med första så många flashbacks idag!

Men det här med att strecket försvinner när testet torkar ger mig sjuk noja! Får bli ett digitalt på tisdag så det blir svart på vitt

• KarnaB
    MotherA skrev 2015-05-31 10:13:26 följande:

Började morsdag med ett plus även idag. Tror att det var lite tydligare än igår :) Känns fantastiskt! Ganska exakt 3år sedan jag blev gravid med första så många flashbacks idag!

Men det här med att strecket försvinner när testet torkar ger mig sjuk noja! Får bli ett digitalt på tisdag så det blir svart på vitt

Inte heller jag kunde hålla mig och tog ett nytt test imorse... var dock en aning svagare än igår, trots att gårdagens var på eftermiddagen Rynkar på näsan Nästan bara ett spökstreck kändes det som, men var ändå blått så borde vara något tänker jag..

Dock så testade jag med lloyds igår och med clearblue imorse, så förhoppningsvis beror det på att testet är lite mindre känsligt (LLoyds har 10miu/ml, och clearblue bara 25 vad jag förstår...) 

ska försöka hålla mig till tisdag morgon, eller kaaaanske till imorgon bitti :) 
  • Fian88
    MotherA skrev 2015-05-31 10:13:26 följande:

Tycker det låter märkligt att strecket försvinner! Har du testat med olika märken? Det hade nog jag gjort innan jag vågat lita på resultatet. Har du bild på testet när strecket fortfarande syns? Håller tummarna  
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni