• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Desideri

Jag tog med ett test idag. Samma dag som jag plussa med dottern men det var helt blankt. :/ så jag är ganska säker på att det streck jag fick i förrgår bara var spökstreck. Hade börjat hoppas att det kanske tog sig detta försök men när tror jag tvärt om. Lite hopp finns det väl men ska nog ställa in mig på att mensen kommer. :/

• MotherA

Efter lite googling är det visst inte helt ovanligt just med cb plus... Kan inte lägga in foto (på mobilen) men såg likadant ut som det jag lade upp igår. Det är först när det torkar som det i princip försvinner, dvs efter mätningstiden. Har inga fler test hemma då jag, dumt nog, beslutade mig för att inte var en testoman denna gång. Uppdaterar på tisdag hur det går!

KarnaB, håller tummarna hårt för dig!

• Lik trådskaparen

Åhh, känner mig helt nere... inser att oavsett om jag är gravid eller inte så skulle ett grav test med största sannolikhet inte skulle visa pos idag, BIM-7...Men blev iaf ledsen när det visade neg.. Vill så gärna att det ska ta sig...

• TouchOfRed

Mensen kom i fredags för mig, på BIM +1, så jag hoppar ur tråden nu och satsar på ett plus nästa månad istället! Grattis till alla andra som plussat o lycka till till alla som inte gjort det, snart är det vår tur!

• KarnaB

Kunde såklart inte hålla mig utan köpte ett packe lloyds testa tidigt igen och tog samma tid som igår. Var mkt starkare än igår och strecket kom fram direkt! Så nu räknar jag med att jag är gravid på riktigt <3 <3

Hoppas bara med hela hjärtat att dt lilla livet vil stanna kvar därinne!
  • milla741

Grattis !!!! :D

KarnaB skrev 2015-05-31 16:11:27 följande:

Kunde såklart inte hålla mig utan köpte ett packe lloyds testa tidigt igen och tog samma tid som igår. Var mkt starkare än igår och strecket kom fram direkt! Så nu räknar jag med att jag är gravid på riktigt <3 <3

Hoppas bara med hela hjärtat att dt lilla livet vil stanna kvar därinne!

• KarnaB
    milla741 skrev 2015-05-31 16:56:38 följande:

Grattis !!!! :D

halo83 skrev 2015-05-31 16:44:42 följande:

Grattis karnaB!!!!

MotherA skrev 2015-05-31 16:39:50 följande:

Åh, grattis KarnaB!!!!

Novalilja skrev 2015-05-31 16:43:21 följande:

Grattis! Ingen tvekan där inte :)

Tack! Så kul att man kan dela detta med andra trots att det är så tidigt <3
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni