• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Nystjärna
    malink80 skrev 2015-06-01 17:07:29 följande:

Jaha... då fick jag också ett plus idag då :)

Grattis :)
  • Nystjärna
    AngelinaAr skrev 2015-06-01 17:10:38 följande:

Hej

Jag åxå men svagt plus

Wiiiii :) grattis till er alla som har fått plus

Grattis :)
  • Nystjärna

Blir så avis på er alla som redan fått plus och som börjat testa. Nästan så jag gråter för det,för jag vill så gärna veta med. Snacka om att vara känslosam :p haha. Men jag funderar mycket när jag skall ta första testet samtidigt som jag är såå rädd att testa för tidigt och bli ledsen och besviken. Min sambo förstod inte riktigt varför jag skulle bli ledsen för någon gång tar det ju. Försökte förklara att de är för jag vill så gärna och all tecken jag har så skulle kännas så jobbigt om det bara visar sig att jag inbillat mig allihopa. :( Känns som de är så många tecken och allt kan inte vara inbillning och en del känner jag igen ifrån graviditeten med dottern och en del tecken är nya. Vet inte vad jag skall tro eller tänka,snälla hjälp hur skall jag göra och hur skall jag stå ut med väntat och ifall de är negativ. PÅ något sätt känner jag mig gravid men vill inte säga det eller knappt tänka det för det är inte så säkert. så rädd för besvikelsen :( Vet inte vad jag vill med detta inlägg men mina tankar är så snurriga och även de känslosamma och allt annat :(

• Desideri
    KarnaB skrev 2015-06-01 14:26:06 följande:
    Funderar också på hur man ska berätta för sambon! och alla andra... 

Men just nu kämpar jag bara som in i bänken med koffein-abstinens och känner mig allmänt låg så blir nog inget spektakulärt berättande ikväll :P 
    halo83 skrev 2015-06-01 13:57:30 följande:

När el om jag får ert plus så tänkte jag lägga in en kanelbulle i ugnen, och säga att jag hR nåt åt honom som står i ugnen... Får se om hN fattar, min man älskar kanelbullar dessutom haha

Jag hade också en idé om att lägga en bulle i ugnen. Sambon är nämligen på spelkväll ikväll så tänkte släcka ner och sen tända ugnen ställa in en bulle. När han sen kommer hem måste han gå förbi köket så vänter jag i vardagsrummet intill. :) 
  • AngelinaAr

Hej

Tusen tack jag hade missfall förra månaden

Jag är helt nojig.

Det är ju inte kul,slappa av för stress är inte alls bra

Endå man inte kan sluta med att tänka på det,jag tror du snart får ditt plus,jag var åxå så innan jag testa, trodde aldrig det skulle gå lika fort efter missfallet men kroppen är otrolig. Bara slappa av och kör på tills du en dag helt out of notera som mig få ditt plus ;)

Tro mig ibland är det inte så waaw att få sitt plus

Efter plus kommer nojja same cirkel liksom

Jag pustar inte ut fråns jag är typ i vecka 15

När är din bim?

• Lik trådskaparen
    Kan man inbilla sig molande värk i nedre magen för att man hoppas och vill vara gravid? Det känns ju så verkligt iaf...
  • Aniroma

Alltså!! är det sant????!!!! Tog först ett testlagrets, och det visade svagt plus. Så sprang o tog två till med en gång. Tre test kan ju inte visa fel????
  • Desideri
    Aniroma skrev 2015-06-01 18:40:42 följande:
    Alltså!! är det sant????!!!! Tog först ett testlagrets, och det visade svagt plus. Så sprang o tog två till med en gång. Tre test kan ju inte visa fel????
    Men åååh! Grattis! :D
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni