• ElliK

BF januari 2016

Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

• Svar på tråden BF januari 2016
  • Ljh87
    Bubblor skrev 2015-05-16 18:20:32 följande:

Även jag har precis plussat, mitt första barn, är himla nervös och glad. Kul att vi kan följa varandra :) Det känns som om jag har en jättestor hemlighet och att jag bara vill åka till mamma och min syster och berätta, men får väl försöka behärska mig antar jag :)

Visst är det svårt att hålla det inne? Haha, jag pratade både med mamma och syrran igår på Skype (de bor i England och Schweiz) och satt å smålog hela tiden, vill bara att alla ska veta! Samtidigt är det fortfarande så tidigt och så är det lite mysigt att få hålla lite på hemligheten med min man. Tur att ni finns så man kan få prata av sig, ställa frågor mm! Hur gammal är du?
  • AnneliR

Hej! Plussade i onsdags på äl+11 och är beräknad till den 23 januari. Har två pojkar sen innan och hoppas nu på ett syskon till dom. Kul att följas åt :)

• elinville

Har inte haft några symtom, hade inte det med yngsta sonen heller, men nu slog det till illamående och ömma bröst! Vad har ni för symtom??

• AnneliR

Har enorm halsbränna, illamående, ömma bröst och mkt känsligt tandkött. Höll på kräkas i morse vilket jag inte gjort med mina andra två barn. Har innan denna graviditet haft två mf och då hade jag också illamående som symtom. .

• Grötö

Hej jag hoppar in här jag med, första gången jag är gravid och lite småchockad på ett bra sätt

• lillepitbull

Plussade igår morse, beräknad 13 januari -16

Jag är i chock och kan inte förstå! Men så himla glad. Helt oplanerat men så välkommet! Hej hej! Någon från Gävle här?

• Bubblor

Åh, det här är så roligt att vi är så många :) Jag är 26, blir 27 i slutet på juni, min sambo är 30. Ja, Ljh87 det är jättesvårt att hålla tyst, fick berätta för min bästa vän idag och sambon för sin, det gick inte, vi var tvungna att få prata med någon med om det haha :) Jag bor i Örebro, om någon annan är det så kanske vi kan ses :)

Jag är trött, jättetrött, konstant och hela tiden, mitt luktsinne är som en blodhunds, jag kan typ känna vad min granne lagar för mat :P Har lite molande värk i magen, känner mig svullen, men annars mår jag toppen, inget illamående alls, så det är skönt :) Hoppas det håller i sig!

• Förstaförsökaren26
    Bubblor skrev 2015-05-17 16:03:45 följande:

Åh, det här är så roligt att vi är så många :) Jag är 26, blir 27 i slutet på juni, min sambo är 30. Ja, Ljh87 det är jättesvårt att hålla tyst, fick berätta för min bästa vän idag och sambon för sin, det gick inte, vi var tvungna att få prata med någon med om det haha :) Jag bor i Örebro, om någon annan är det så kanske vi kan ses :)

Jag är trött, jättetrött, konstant och hela tiden, mitt luktsinne är som en blodhunds, jag kan typ känna vad min granne lagar för mat :P Har lite molande värk i magen, känner mig svullen, men annars mår jag toppen, inget illamående alls, så det är skönt :) Hoppas det håller i sig!

Jag bor oxå i Örebro :)
  • lillepitbull

Jag är också jättetrött, aldrig sovit så mycket i hela mitt liv. Svullen och har svinont i brösten. Känner en doft av citron som bara dyker upp rätt vad det är, i skogen, hemma.. Som en wonderbaun. Och jag blir yr ibland, som om jag snurrat några varv. Metallsmak i munnen till och från. Jag är 32 år gammal.

• tiltu84

Hej. Joinar er. Tog ett test igår och det här va inte planerat. Bf 14 Januari om det går som planerat. Har tre tjejer, 4,5,8. Inga tecken alls på att det skulle kunna va ett barn på gång. Men det är så välkommet ändå!

Svar på tråden BF januari 2016