• ElliK

BF januari 2016

Äntligen plussade jag i söndags. Är bara i vecka fem och har bf 16 januari 2016. Alla ni andra som har bf i januari, låt oss följas åt under resan. :)

Själv har jag ett barn sen innan, en son, som blir 1,5 år i juni. Har försökt med syskon sen i december.

• Svar på tråden BF januari 2016
  • SaraGw

Någon som fått känningar av åderbråck? Vet att det kan vara vanligt vid grav.

Jag tror att jag börjar få ett i knävecket ????

• Förstaförsökaren26

Åh jisses just hemkommen från ett bröllop. Var så svårt att hålla masken men jag hade tur det var ingen som inte tänkte på att jag inte drack!! Kan inte dess veckor gå fortare!!!

• linolin

Jag plussade igår v 4+2 idag.

3 e barnet. De andra är 10,8 så det blir en sladdis. Beräknat bf är 28/29 jan

• Ljh87
    SaraGw skrev 2015-05-23 20:30:22 följande:

Någon som fått känningar av åderbråck? Vet att det kan vara vanligt vid grav.

Jag tror att jag börjar få ett i knävecket ????

Ja det har jag redan börjat få nu i vecka 7 (6+0). Jag står upp hela dagen på jobbet (lärare), så vaderna blir svullna och det blir som ett tryck på vänster sida av vänster vad. Skitont! Det känns jättemycket på natten sen så det blir svårt att sova. Jag köpte stödstrumpor på Apoteket, du kan ju gå dit och prata med dem om du är osäker
  • Rebel80

Wihooo!

Plussade idag!

BF slutet av januari.

Barn nr 4 för mig, nr 2 för min sambo.

Är galet lycklig just nu!

• SaraGw
    Ljh87 skrev 2015-05-24 09:07:59 följande:

Ja det har jag redan börjat få nu i vecka 7 (6+0). Jag står upp hela dagen på jobbet (lärare), så vaderna blir svullna och det blir som ett tryck på vänster sida av vänster vad. Skitont! Det känns jättemycket på natten sen så det blir svårt att sova. Jag köpte stödstrumpor på Apoteket, du kan ju gå dit och prata med dem om du är osäker

Okej!

Är det ditt första barn?
  • Ljh87
    SaraGw skrev 2015-05-24 12:48:05 följande:
    Okej!

Är det ditt första barn?
    Ja det är första barnet det gick på fjärde försöket. Vi är så otroligt glada och förväntansfulla! Är det ert första barn också?
  • Gravidigen1985
    Rebel80 skrev 2015-05-24 09:38:50 följande:

Wihooo!

Plussade idag!

BF slutet av januari.

Barn nr 4 för mig, nr 2 för min sambo.

Är galet lycklig just nu!

Grattis! Jag väntar också min fyra :) vilken ålder är de på dina barn idag? Mina är 5, 6 och 7 år :)
  • New mum

Hänger på här. Plussade förra söndagen???? är nu i vecka 5+1. Fick missfall i december så vill inte hoppas för mycket men är otroligt glad. Har försökt skaffa syskon sen 1,5år.

Har två barn sedan innan 7&6 år. ????

• Solrosblommans

En till här :) Enligt graviditetskalendern har jag BF 21 januari men kommer nog få tidigare då mina 3 barn sen tidigare alla har kommit tidigt minst en månad.
    Den här graviditeten var allt annat än planerad och från början fanns inga andra alternativ än abort men nu har vi hunnit smälta nyheten och ser verkligen fram emot att få en sladddis. Min yngsta kommer vara 9 år när lillen i magen kommer :)

Svar på tråden BF januari 2016