• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Anonym (fundersam)

Nu känner jag mig korkad men vad är kub?

• aprilbebisen
    NellieMeja skrev 2015-06-15 20:18:27 följande:

Får hoppa av här. Då lyckan blev kort plussade i lördags på bim+5 men nu är missfall på gång blöder å magen känns konstig. Å har haft missfall förut när vi skulle försöka få tvåan å det känns lika. Blir så less kunde lika gärna mensen kommit förra måndagen. Blir till å försöka en 7 gång nu då. Lycka till er andra i era gravidte ter.

Beklagar :(
  • Obsession89

Hej igen!

Ringde mvc idag och fick en tid imorgon för samtal. Det känns bra då allt detta med att vara gravid är så nytt. Har som inga symptom förutom att bröstvårtorna är känsliga?!

Vad har ni för symptom än så länge?:)

• Nilla22
    Obsession89 skrev 2015-06-15 22:46:22 följande:

Hej igen!

Ringde mvc idag och fick en tid imorgon för samtal. Det känns bra då allt detta med att vara gravid är så nytt. Har som inga symptom förutom att bröstvårtorna är känsliga?!

Förutom ömma bröstvårtor så är jag extremt trött. Och jättehungrig!
  • Lisa 236
    Hej alla hoppar gärna in här... har bf den 22 feb. var inne i olika trådar  innan men gjorde ett uppehåll för det blev ytterligare ett missfall... dvs vi har gjort 14 provrörsförsök varav 11 missfall. 
    Men nu skulle vi göra uppehåll över sommaren men DÅ blev jag SPONTANgravid TJOHOOO... men oroligt förståss men har aldrig hänt förrut. Är bara i v 3+6 idag vad tror ni om mina test verkar de starka nog? (clearblue digital visade gravid 1-2 igår) men de andra testen är starkare.  Å jag vet att jag är testoman.
    Så vad tror ni?? Starka nog för v3+6?????

• Empan85
    busan00 skrev 2015-06-15 21:53:13 följande:

Empan85. Vilken vecka är du I då?;) när fick du tid för de? Var de lång väntetid ? Bor lixom 20 mil därifrån men de närmaste som görs tydligen så tänkte när man ska boka tid för å va säker å hinna få tid innan de är försent. . Är i vecka 9 i morn. (8+0)

Då är jag i vecka 12+6 (är i vecka 6+6 idag). Gick in på mina vårdkontakter för ca 1 vecka sen och gjorde en vårdbegäran och fick svar redan dagen efter :) ingen aning hur väntetiderna ser ut dock.
  • aprilbebisen
    Obsession89 skrev 2015-06-15 22:46:22 följande:

Hej igen!

Illamående, trött, grinig och ömmabrös
  • sommarblomma1

Hoppar in här då jag idag plussade på bim -5 bf blir 27 feb om allt går vägen och detta blir 3:e barnet!

• Penguinlover

5+0 idag. Alltså börjar hjärtat att slå om ett par dagar! Jag har tid för ultraljud 9+6, det känns som en evighet dit.

Svar på tråden BF februari 2016