• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • sommarblomma1
    Lisa 236 skrev 2015-06-15 23:01:08 följande:

Hej alla hoppar gärna in här... har bf den 22 feb. var inne i olika trådar  innan men gjorde ett uppehåll för det blev ytterligare ett missfall... dvs vi har gjort 14 provrörsförsök varav 11 missfall. 
    Men nu skulle vi göra uppehåll över sommaren men DÅ blev jag SPONTANgravid TJOHOOO... men oroligt förståss men har aldrig hänt förrut. Är bara i v 3+6 idag vad tror ni om mina test verkar de starka nog? (clearblue digital visade gravid 1-2 igår) men de andra testen är starkare.  Å jag vet att jag är testoman.
    Så vad tror ni?? Starka nog för v3+6?????

Jag tycker det ser jättestarkt ut för att bara vara 3+ 6! Grattis!
  • Lysmasken
    Lisa 236 skrev 2015-06-15 23:01:08 följande:

Hej alla hoppar gärna in här... har bf den 22 feb. var inne i olika trådar  innan men gjorde ett uppehåll för det blev ytterligare ett missfall... dvs vi har gjort 14 provrörsförsök varav 11 missfall. Men nu skulle vi göra uppehåll över sommaren men DÅ blev jag SPONTANgravid TJOHOOO... men oroligt förståss men har aldrig hänt förrut. Är bara i v 3+6 idag vad tror ni om mina test verkar de starka nog? (clearblue digital visade gravid 1-2 igår) men de andra testen är starkare.  Å jag vet att jag är testoman.Så vad tror ni?? Starka nog för v3+6?????

Absolut positivt. Grattis
    Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Lisa 236
    sommarblomma1 skrev 2015-06-16 07:33:25 följande:
    Jag tycker det ser jättestarkt ut för att bara vara 3+ 6! Grattis!
    Tack ja man hoppas ju såå...
  • Lisa 236
    Lysmasken skrev 2015-06-16 08:34:22 följande:
    Absolut positivt. Grattis
    tack för svar
  • Erna90

Någon som har varit på sitt hälsosamtal? Hur gick det? Väntar med spänning på att få gå på mitt imorgon!

• busan00

Jag var på hälsosamtal igår :p de gick att bra prata lite om alkohol å tobak oså sen fick ja en bok å läsa :) lycka till!

• Sefone

Mina testresultat är fortfarande jättesvaga, ser lika ut som för två dygn sedan. Däremot är jag helt säker på att de faktiskt är där. Någon annan som varit med om liknande? BMI+2

Svar på tråden BF februari 2016