• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Delacore

Hej!

hoppar in här, jag plussade igår men har inte bim förens imorgon ;)

jag och sambon håller tummarna för att det ska gå vägen denna gången! vi fick ett Ma i v15 i januari. Nu är jag fast besluten om att njuta varje dag!

fast denna gången är det lite svårare..mår illa och har molvärk som kommer och går, både i bröst och mage :P

Intalar mig att det är "bättre" än förra gången då jag inte kände nånting, hoppas bara detta lilla pyre hänger med!

hoppas vi kan dela våra 9 månader långa resa! =)

• aprilbebisen

Dag 3 som jag spyr lite var som helst utan förvarning :(
    Första barnet spydde jag v 7-12
    Andra barnet 7-18

Och nu börjar det redan i vecka 4, ja får hoppas det går över tidigt :)

• me93

Nu har de ömma brösten kommit för mig! Upptäcktes inatt, när min katt klev runt,
    för att lägga sig till rätta, på mig. Aj! Annars, förutom lite molvärk, mår jag oförskämt bra.

• aprilbebisen
    me93 skrev 2015-06-16 10:19:23 följande:

Nu har de ömma brösten kommit för mig! Upptäcktes inatt, när min katt klev runt,
    för att lägga sig till rätta, på mig. Aj! Annars, förutom lite molvärk, mår jag oförskämt bra.

Haha , lyx hoppas det håller sig bra :)
  • Delacore
    busan00 skrev 2015-06-16 10:19:31 följande:

Ja är I vecka 9 (8+0) idag. Vilken vecka är ni i?;)

tidigt! v4 (3+6)
  • busan00

Okej :) hur gör man för att svara på de inlägg man skrivit som ni gör? Ja kan inte de :/ är inne på mobilen så kanske är drf :(

• Delacore
    busan00 skrev 2015-06-16 10:33:02 följande:

Okej :) hur gör man för att svara på de inlägg man skrivit som ni gör? Ja kan inte de :/ är inne på mobilen så kanske är drf :(

vet inte hur man gör från mobilen! annars finns det ju en "citera" knapp och då kommer den andres inlägg med i ens svar..
  • busan00

]Delacore skrev 2015-06-16 10:40:29 följande

vet inte hur man gör från mobilen! annars finns det ju en "citera" knapp och då kommer den andres inlägg med i ens svar..

Okej tack :)

• Sefone

hur räknar man riktigt? hade ÄL 1/6 men insemination gjordes 2/6. Kan det stämma då att jag är V5 (4+0) idag?

busan00 skrev 2015-06-16 10:19:31 följande:

Ja är I vecka 9 (8+0) idag. Vilken vecka är ni i?;)

Svar på tråden BF februari 2016