Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Äl tider här.. Men svårt att veta vilken dag. Kör ju lite efter en app så man har lite koll men kroppen är ju oberäknelig. Blir kanske till att testa äl stickor nästa månad. Fast känns som att dom också kan vara lite svåra utifrån tråden. Vilka hade ni rekommenderat, ni som kör på äl tester?:)
Oj, blev en massa frågetecken. Skulle vara en ;)
Hålla ut!?!? Med min ägglossningshistorik lär jag snarare få samtidigt som din andra!
Hej!
Jag vill gärna vara med här! Andra försöket. BIM 6/7.
Värdelöst var ordet. Tänker också att händer det en gång till får vi iaf hjälp. Har fått tips om en studie i Borås (bor i Gbg) som man kan söka till i så fall. Känns tryggt. Men så otur hoppas vi att vi inte har! När hade du ditt första bf? Jag hade typ 18 sept om jag inte minns fel.
Jag kör med graviditetskollens. Mest för att de är billiga ???? Då kan jag testa flera gånger om dagen så jag hittar exakt vilken tid ägget släpper. Tror att vi har en väldigt kort fertil period (på mindre än ett dygn) så det känns skönt att få grepp om tider... Funkar bra!
Äl tider här.. Men svårt att veta vilken dag. Kör ju lite efter en app så man har lite koll men kroppen är ju oberäknelig. Blir kanske till att testa äl stickor nästa månad. Fast känns som att dom också kan vara lite svåra utifrån tråden. Vilka hade ni rekommenderat, ni som kör på äl tester?:)
Åh ibland önskar jag att jag hade ett facit för hur min kropp fungerar. Jag har alltid haft stenkoll på min Äl och mens men efter flera missfall och cystor så "tvingades" jag prova tre månader med p-piller för att vila kroppen och stabilisera hormonbalansen. Äntligen är sista pillret taget men frågan är hur lång tid det tar innan kroppen startar upp och får äl igen...