• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • NellieMeja

Hej jag hoppar in här om jag får. Har precis fått missfall. bim 10/7 sjunde försöket

• Att vänta
    märtanpärtan skrev 2015-06-16 18:25:33 följande:
    Det där med alkohol har jag funderat lite på fram och tillbaka, men det blir nog så som du gör. Dricka innan ägglossning, fast jag gör ett test innan för säkerhets skull. tror jag ska dricka lite nu på midsommarafton iaf.. Jag vet inte, det är ju första gången det här för mig..
    Alla gör självklart som de vill men jag brukar leva som vanligt mellan ägglossning och bim. Men om jag skulle plussa blir det förstås inte en droppe alkohol sen. Har bim typ 30/6 och jag kommer njuta av lite midsommarfest med alkohol!
  • mkes

Hänger på här jag med! Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!

• Sötistilde

Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)

• eg90

Hej!

Jag och sambon återupptar försöken igen efter 2 månaders paus.

Senaste mens var 8 juni, äl är kanske nu till helgen. Får testa med äl stickor.

Så nästa beräknad mens är den 9/7

• Symetrical
    mkes skrev 2015-06-16 20:54:20 följande:

Hänger på här jag med! smile1.gif Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!

Hoppas vi lyckas tima äl och bim den här gången, dudette! <3
  • Att vänta
    mkes skrev 2015-06-16 20:54:20 följande:

Hänger på här jag med! smile1.gif Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!

Har också haft två missfall sen vi slutade med skydd i augusti. Började väl försöka på riktigt med tajmade ägglossningar typ i november så vi är i samma sits. Men tredje gången gillt!!
  • Att vänta
    Sötistilde skrev 2015-06-16 20:55:45 följande:

Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)

Samma bim typ
  • Symetrical

Alla missfallsrester ute och ungefär lila stora äggblåsor på båda sidorna, så gynekologen tippade på äl om kanske en två veckor. Återkommer med datum när känningarna och äl-testen indikerar nedsläpp!

• sowe81
    Flerattälska skrev 2015-06-16 15:09:35 följande:
    Jag måste bara säga att jag beundrar er som tvingats försöka så länge och som trots allt håller ångan och uppfinningsrikedommen vid liv. Hatten av för er! Ni gör det så himla bra. Jag håller alla tummar och tår för att ni ska lyckas inom kort.
    Tack! ja det finns inte så mycket val. Vi vill ju ha ett syskon, då måste vi =)
    Vet ju att det går, har en dotter som blir 3 snart. Och har blivit gravid 4 ggr sen juli 2013 (2 ma, 1 mf och 1 kemisk graviditet).

Sex är roligt, men bebissex blir tröttsamt i längden....
Svar på tråden Vi med BIM i juli