Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej jag hoppar in här om jag får. Har precis fått missfall. bim 10/7 sjunde försöket
Hänger på här jag med! Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!
Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)
Hej!
Jag och sambon återupptar försöken igen efter 2 månaders paus.
Senaste mens var 8 juni, äl är kanske nu till helgen. Får testa med äl stickor.
Så nästa beräknad mens är den 9/7
Hänger på här jag med! Plussade för några dagar sedan men det blev tyvärr till ett missfall, nummer två nu sedan vi började försöka i november. Nästa äl ca 1/7 och bim ca 16/7!
Hej! Hoppar oxå in här :) bim 30/6 önskar syskon nuuuu , och jag ska njuta lite av midsommarnatten och midsommarmaten :)
Alla missfallsrester ute och ungefär lila stora äggblåsor på båda sidorna, så gynekologen tippade på äl om kanske en två veckor. Återkommer med datum när känningarna och äl-testen indikerar nedsläpp!