Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Fel forum kanske men ni kanske kan hjälpa mig!
Jag var idag och gjorde vul är i vecka 6 och när MAB är i vecka 6 så är barnet ungefär mellan 2-4 mm. Och idag så mätte hon barnet på 6,5-7 mm. Vilken vecka är jag i då vecka 7-8??
Fel forum kanske men ni kanske kan hjälpa mig!
Jag var idag och gjorde vul är i vecka 6 och när MAB är i vecka 6 så är barnet ungefär mellan 2-4 mm. Och idag så mätte hon barnet på 6,5-7 mm. Vilken vecka är jag i då vecka 7-8??
Fick tipset av gynekologen jag gick till bara för att göra en enkel undersökning nu efter 2:a missfallet. En läkare som heter Lennart Blomqvist som har en studie där där de som varit med tydligen har varit väldigt nöjda. Tror att det är mest för de som bor i Västra Götaland men man kan säkert försöka vara med även utifrån. Man skulle ringa till växeln på sjukhuset bara!
Fick mitt första i v 8+3 så då kändes det ju som att det hade gått lång tid (även om det förstås inte alls är så lång tid egentligen). Det andra var redan i v. 5+1 och då plussade jag så svagt och hade bruna flytningar från början så jag var helt inställd på det.
Det är svårt det där med första bf. Att det blir som någon slags milstolpe. Men vi blir väl gravida båda två innan dess. Vi ska ju plussa nu i juli!!
We have ourselves a deal, love!
Hoppar in här! Testade blankt på bim -2/-3 så tror inte det tagit sig faktiskt! När mensen kommer så tänkte jag prova rosenrot för att korta ner cykeln. Någon som provat?
Hoppar in här :) Bim i juli, ägglossning nästa vecka. Har en cykel på 50 härliga dagar. Första månaden vi provar med ägglossningstester nu :) Lycka till alla :)
Shit va me föytningar jag fått idag..men äl har ju varit...men är osäker på om äl testernas svagare.. Tycker det fortfarande ser för starkt ut för att vara neg..