Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Har ni ändrat era kost/dryckesvanor någonting när ni bestämt att ni ska försöka?
Alla missfallsrester ute och ungefär lila stora äggblåsor på båda sidorna, så gynekologen tippade på äl om kanske en två veckor. Återkommer med datum när känningarna och äl-testen indikerar nedsläpp!
Hej igen alla från junitråden och hej alla nya!
Mensen är på ingång på dag 34 i cykeln. Har varierande längd, allt ifrån 27-34 dagar, väldigt lång ev ÄL mao. Liiite svåberäknad :)
Detta blir vårt 8:e försök till syskon. Sonen är drygt 11 månader. Han blev till på 2:a försöket så det går något segare denna gång.
ÄL: 30 juni-4 juli
BIM: 14-21 juli
Hoppas vi lyckas tima äl och bim den här gången, dudette! <3
Har också haft två missfall sen vi slutade med skydd i augusti. Började väl försöka på riktigt med tajmade ägglossningar typ i november så vi är i samma sits. Men tredje gången gillt!!
Är det någon mer som använder cb ÄL-test med dubbel hormonindikator? Jag har fått blinkande gubbe i 4 dagar nu. Jättesegt! Trodde att man skulle ha sett två dagar och sen fast! Kan detta innebära att jag inte har någon ÄL denna månad?
Hej allihopa! Tänkte hoppa med i denna grupp också.
Jag och sambon gör försök nummer två nu vid nästa äl ca 27/6 och bim 11/7. Första barnet för oss båda, vi är 27 och 28.
29/6 Akire-84, andra försöket.
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7 Att vänta, nionde försöket (två missfall under tiden)
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: Elyssa81, andra försöket
1/7: livias
1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
2/7: miamarina84, nionde försöket
2/7: Lisafisa22, andra försöket
2/7 ElsaR, andra försöket
4/7: Camilllla, första försöket
5-7/7: fsake, andra försöket
6/7 Nirvie, tredje försöket
7/7: nist, andra försöket
8/7: Tr86, tredje försöket
9/7 Fronten, tredje försöket
10/7 novembersmile
11/7Yennie88, andra försöket
14/7 88therese, andra försöket
15/7 Flerattälska, första försöket efter uppehåll
21/7 Familje lyckan, första försöket
Äl tider här.. Men svårt att veta vilken dag. Kör ju lite efter en app så man har lite koll men kroppen är ju oberäknelig. Blir kanske till att testa äl stickor nästa månad. Fast känns som att dom också kan vara lite svåra utifrån tråden. Vilka hade ni rekommenderat, ni som kör på äl tester?:)
Är det någon mer som använder cb ÄL-test med dubbel hormonindikator? Jag har fått blinkande gubbe i 4 dagar nu. Jättesegt! Trodde att man skulle ha sett två dagar och sen fast! Kan detta innebära att jag inte har någon ÄL denna månad?