Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Negativt på bim - 1
Rfsus vanliga gravtest. Någon som har erfarenhet av dem?
9 dagar kvar till bim. Längtan efter plus är så stor. Tänkte efter igår och nästan alla från min klass i gymnasiet har fått barn. Men det var då mest jag som längtade efter barn redan för 10 år sen. Brukar tänka att allt har en mening och kämpar för att tänka det även nu på nionde försöket. Har bestämt mig för att inte testa förän det verkligen går att tro att jag är gravid. och har vi inget plus innan oktober söker jag mig till bm för samtal.
9 dagar kvar till bim. Längtan efter plus är så stor. Tänkte efter igår och nästan alla från min klass i gymnasiet har fått barn. Men det var då mest jag som längtade efter barn redan för 10 år sen. Brukar tänka att allt har en mening och kämpar för att tänka det även nu på nionde försöket. Har bestämt mig för att inte testa förän det verkligen går att tro att jag är gravid. och har vi inget plus innan oktober söker jag mig till bm för samtal.
Negativt på bim - 1
Negativt på bim - 1
Fortfarande svagt med RFSU. Ser svagare ut! Är det helt kört nu . Känner mig så ledsen. Ska man behöva uppleva missfall igen!
Nu kom mensen. Besvikelsen är enorm och känner mig så dum som trodde vi hade lyckats.. Usch och fy va elak kroppen är som lurar en så.
Ingen mens och ett stort fett minus på stickan. Nu ger jag upp
Nu kom mensen. Besvikelsen är enorm och känner mig så dum som trodde vi hade lyckats.. Usch och fy va elak kroppen är som lurar en så.
Hej. Hoppar gärna in här jag med. Har följt gruppen lite grann till och från.
Mensen kom inatt :( Dessutom en dag för tidigt.
Så ny bim blir 3/8 om jag räknat rätt nu. Detta blir vårt 3:e försök.