Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Satt o läste på fb och sa till min sambo att en bekant precis fått bebis..han tycker att jag känner mig stressad över att få bebis. Att jag har bråttom. Bråttom har jag inte men klart man blir mer o mer sugen på bebis när man ser var o varannan nu som får barn..."ha inte så bråttom..skulle det ta sig nu så blir det väl säkert missfall bara för det" sa han. Han tänker verkligen att tar det sig så gör det, att man inte ska noja eller rusa, och det har han väl visserligen en poäng i men blir ändå lite putt. Jag känner mig inte stressad eller nojig, bara lite sugen på bebis och ännu mer såklart när folk på fb viar upp sina. Han verkar inte förstå att en del kvinnor har såna känslor. Får väl hålla min barnlängtan för mig själv och oxå tänka att blir det så blir det..men eftersom jag har koll på min äl tänker jag inte tänka så mer än ett år till för tar det sig inte innan dess så vill jag såklart kolla så allt står rätt till..hoppas på denna månad :)
Men om den aldrig blir lika stark, har man inte äl då? Verkar vara svårt att få två lika starka linjer.
Äh skit:( negativt..
Äh skit:( negativt..
Ingen mens och ett stort fett minus på stickan. Nu ger jag upp
Hade hoppats på ett fint plus idag efter mina svaga igår.. Men fick detta.. Är det helt kört nu? BIM-2
Testa neg. imorse.. Är på BIM -5 kanske för tidigt. :(
Jaha, nu vet jag inte vad jag ska tro.. Tog först den översta, men råkade få ner stickan snett och trodde då att det blev fel. Men är två tydliga sträck! Tog en till och visade det nedre resultatet... Hmm vilken ska man tro på? Kan äl vara på gång? Eller blev hela testet fel när jag doppade ner stickan snett?