Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Molande mensvärk forfarande, har haft det 1 en vecka nu! Tror mensen ska komma vid varje toalett besök men ingenting! Tog ett RFSU test nyss (grav.test) å när jag höll i det så bände jag lite på det å när jag skulle kasta det såg jag mig skymta en skugga av ett streck, blev super glad..i en kort stund. Sen försvann det. Ungefär som om strecket "vandrade" uppåt till kontrollstrecket å försvann. Dem
Verkar lurig RFSU testen.
Kissade för en timme sen. Satt i soffan å kollade på teve. Jag och killen hade bestämt att jag skulle testa i slutet på veckan..
Är ensam hemma och fick en känsla och bara gick och klämde ut några droppar trots att jag precis kissat bara för att kunna ta ett test.
Och ett plus.. Det är helt sjukt. Allt jag känt har inte bara varit inbillning... Det är ju väldigt svagt förstås men det är ju eftermiddag och jag var precis nykissad
Bim+1 idag.
Jag har BIM imorgon. Det spänner i brösten och mensvärk. Jag kände mig ganska säker imorse men nu i eftermiddags fick jag en gul flytning som var lite grön tyckte jag först, men sen när jag kollade igen så var den med en nyans av brunt tror det är spottings på G kanske blir mens ändå....
Kissade för en timme sen. Satt i soffan å kollade på teve. Jag och killen hade bestämt att jag skulle testa i slutet på veckan..
Är ensam hemma och fick en känsla och bara gick och klämde ut några droppar trots att jag precis kissat bara för att kunna ta ett test.
Och ett plus.. Det är helt sjukt. Allt jag känt har inte bara varit inbillning... Det är ju väldigt svagt förstås men det är ju eftermiddag och jag var precis nykissad
Bim+1 idag.
Ett fint plus idag och flera verkar vara på G. Håller tummarna!
Hur går det för er som redan haft/har idag BIM?