Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Tack snälla allihop! Ni har frågat lite om symtom så jag skriver lite om vad jag känt..
Jag har haft lite lätt molvärk sen en vecka tillbaka men i förrgår på bim-1 sa det pang och gjorde sådär svinont som bara mensvärk kan göra, men ingen mens. På bim hade jag också mensvärk som kom och gick. Min mensvärk brukar annars vara kvar hela tiden och endast ipren hjälper (nu har jag inte tagit någon tablett). Men den här gången så kom och det utöver dagen. Idag på bim +1 så har jag haft lätt molvärk men inte direkt någon mensvärk men har ändå kollat varje gång jag varit på toan och trott att mensen runnit till ni vet. Men ingenting.
Mina skarpaste symptom som jag aldrig har haft tidigare är synliga tunna blodådror under armarna och på magen på bim-8. Även lite över bröstkorgen men syns knappt. Här började även brösten sticka, har inte haft ömma bröst utan de har mest stuckit och bränt liksom. Konstig känsla. De kändes tunga också. Sen har jag haft en skarp metallsmak i munnen som har kommit och gått sedan en vecka tillbaka men som jag inte har fattat förrän några dagar sen är en där berömda järnsmaken alla pratar om. :P Smakar som när man har ont i halsen! Äckligt. Ofräscht, som lite bajs haha!
Vi ska testa imorrn igen jag och sambon för att få ett starkare streck och verkligen tro på det! Men två svaga från testlagret med olika kiss så att nog är jag gravid alltid :D
Ni kan tyvärr ta bort mig från plus-listan :(
Blöder för fullt nu så missfall är ett faktum :(
Lycka till till er andra o stort grattis till er som plussat!!
Var ovh köpte tester och jag fick en glad gubbe idag på ägglossning Hur är det möjligt? När jag inte ska ha det förrän nösta vecka??
Spännande då Det låter ju inget vidare isf, men är det inte ganska vanligt med småblödningar tidigt i graviditeten? Jag menar att så länge som symptomen är kvar (såvida du inte har liknande symptom vid mens också) och blödningen inte ändrar karaktär så borde det väl vara en skaplig chans för ett plus. Hoppas att du får ett plus imorgon och att mensen inte kommer