• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 13:28:05 följande:
    Lägg dom kloss så är det lättare att se :)
    Kloss? Närmare menar du? :P
  • m2b
    Malin 845 skrev 2015-07-08 12:50:29 följande:
    Dagens sticka, lite svagare än igår men ändå starkt. Vet inte om äl är pågång nu eller vad man ska hoppas på.. php39p0fe06020.jpg
    När på dygnet tar du dem. Man ska hålla sig till samma tid på dygnet och hålla sig några timmar med kisset.
  • Malin 845
    m2b skrev 2015-07-08 13:40:23 följande:
    När på dygnet tar du dem. Man ska hålla sig till samma tid på dygnet och hålla sig några timmar med kisset.
    Har blivit lite olika då jag jobbar natt. Har tidigast tagit kl 12 och senast kl 20. Men blir inte att man kan ta samma tid när man jobbar natt.. Ja jag håller mig lite innan jag tar dem.
  • Ajvar

Hej tjejer!

Andra försöket, 1a barnet.

Tuggat p-piller i 13 år (är 27) och anar att min mens är av den ostadiga typen..

Första månad efter mens kom den med 33 dagars cykel men nu är jag på dag 40 - med andra ord 7 dagar sen om jag har en cykel på 33 dagar.., vad händer? Två tester med fem dagars mellanrum visar negativt :(

• Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 13:44:40 följande:
    Har blivit lite olika då jag jobbar natt. Har tidigast tagit kl 12 och senast kl 20. Men blir inte att man kan ta samma tid när man jobbar natt.. Ja jag håller mig lite innan jag tar dem.
    Jag tillhör en av de få som alltid får starkast utslag på morgonen, så jag tror att det är bra att testa sig fram lite.
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-07-08 16:08:25 följande:
    Jag tillhör en av de få som alltid får starkast utslag på morgonen, så jag tror att det är bra att testa sig fram lite. smile1.gif
    Jag får också utslag på morgonen..... Och em...

Testade em igår och tog ett test i morse
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-07-08 16:23:52 följande:
    Jag får också utslag på morgonen..... Och em...

Testade em igår och tog ett test i morse
    Och båda var positiva, eller?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-08 16:08:25 följande:
    Jag tillhör en av de få som alltid får starkast utslag på morgonen, så jag tror att det är bra att testa sig fram lite. smile1.gif
    Ska man testa ikväll med då eller imorgon? :)
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 18:42:22 följande:
    Ska man testa ikväll med då eller imorgon? :)
    Jag hade försökt ta nästa samma tid som det starkaste från igår. Var det på kvällen, eller?
  • Villbligravidnu

Det har kommit pyttelite till bruna flytningar men fortfarande ingen mens....... Spännande och asjobbigt att inte veta!!! Vet inte om jag vågar testa imorgon... Kanske ska vänta och se om det kommer nåt under dagen imorgon innan jag testar haha!!

Svar på tråden Vi med BIM i juli