• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Kvinna84a

Jaha så kom mensen idag, tidigt. Positiva är iaf att cykeln blev kort och inte långt kvar till nästa försök :)

• Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-08 19:16:37 följande:
    Jag hade försökt ta nästa samma tid som det starkaste från igår. Var det på kvällen, eller?
    Tog den på morgonen men hade ju jobbat natt så hade låtit bli att gå på toa i några timmar.. Testar väl nu ikväll med så får vi se
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-07-08 18:13:56 följande:
    Och båda var positiva, eller? smile1.gif
    Ja precis ! :)

Och väldigt tur jag testade för jag skulle egentligen inte ha ägglossning förrän nästa vecka
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-07-08 20:00:07 följande:
    Ja precis ! :)

Och väldigt tur jag testade för jag skulle egentligen inte ha ägglossning förrän nästa vecka
    Bara att ligga i nu då!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 19:46:40 följande:
    Tog den på morgonen men hade ju jobbat natt så hade låtit bli att gå på toa i några timmar.. Testar väl nu ikväll med så får vi se
    Låter som en bra plan! Jobbar du natt nu igen?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-08 20:05:45 följande:
    Låter som en bra plan! Jobbar du natt nu igen?
    Tog testet nu och här är resultatet, starkare än innan idag.. Undrar om äl är pågång då?

Nej är ledig nu :) tills i helgen iaf :)
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-07-08 20:05:20 följande:
    Bara att ligga i nu då! smile5.gif
    Hahaha jajemen:)
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 20:13:28 följande:
    Tog testet nu och här är resultatet, starkare än innan idag.. Undrar om äl är pågång då?

Nej är ledig nu :) tills i helgen iaf :) phpGvJYYL65643.jpg
    Har du äl-flytningar eller några andra tecken på att den närmar sig?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-08 20:24:30 följande:
    Har du äl-flytningar eller några andra tecken på att den närmar sig? smile1.gif
    Flytningar men inte äggvita utan tunnare. Molnar lite. Då jag kände av mer igår så blev det mys, men kanske är senare än jag trodde? :/ svårt att veta när jag inte har så tydliga känningar som innan..
  • Fronten

Bim el bim+1. Äl +11

ingen mens so far. Hoppas den håller dig bortamatch vågar inte hoppas. Molvärk men inte riktigt som innan mens. Negativt test i går. Nytt på fredag om den inte kommit då.

Funderar på om mensen kanske ändå är sen då ägglossningen var två dagar senare än beräknat i cykeln. Hatar detta att vänta och hela tiden vara rädd att torka sig och få blod på pappret och det är kört.

Svar på tråden Vi med BIM i juli