Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Äl+ 11 i dag och BIM. Ingen mens i sikte. Negativa tester i går. Då jag inte känner av pms i vanlig bemärkelse så hoppas jag ändå. Brukar ha spottings innan dag 28 el 29 och är ni på dag trettio. Mår illa, känslig för dofter, haft mensvärksliknande i över en vecka från och till. Är dock rädd att den ändå kommer oanmäld. Hade ju senare äl än väntat i juni
Testade i morse bim +1 men inte ett plus hur noga jag än tittade. Inväntar mensen som jag antar kommer under dagen för mensvärken har börjat tillta :/
Grattis till alla som plussat redan!
Grattis till alla som plussat :)
En fråga...tog ägelossningsstest idag och igår, glad gubbe båda dagarna. Hur många dagar kan man få glada gubbar?
Här går vi fortfarande och väntar, känns som att mensen ska komma när som.
Har den inte kommit idag så går jag över på en "rekord" lång period. Den brukar nämligen växla med +-3 dagar. Men blir det ingenting den här gången har jag sagt till sambon att vi lever i celibat tills nästa mars, haha.
Har en utbyggnad på huset som skall starta nästa år och är inte jätte sugen på att gå höggravid utan rinnande vatten och toalett i huset. Sen väntar jag fortfarande på besked angående fastanställning på min nuvarande arbetsplats.
Stort grattis till er som redan har ett plus!
Här kom mensen igår så hoppar till augusti. Lycka till alla som väntar på plus!!
Här kom mensen imorse med vad som verkar bli en jobbig mensvärk. Jag brukar blöda lite grann för att sedan blöda mycket efter några timmar. Jag får se om det faktiskt kommer riktigt mens eller om det stannar av. Hoppet är ju det sista som överger en :P men antagligen så får jag hoppa i augusti tråden! :)
Äl +3. Denna väntan är värst tycker jag. Såååå drygt. Hoppas helgen kommer snabbt för då ska vi iväg på skoj så är man snaaart dags för test
Sitter vid mobilen och känner att jag får sätta mig vid datorn för att se alla fina bilder ni lagt upp. Uppdaterar listan snart och passar på att säga grattis på förhand :)
Jaha, här kommer då mitt test på äl +9. Såg först inte ett jota, men efter en massa trixande och förande uppåt och nedåt på skärmen kan jag faktiskt ana ett patetiskt försök till spökstreck/skugga där någonstans.
Vad säger ni, expertpanelen..?!???