• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-08 11:38:44 följande:

Sitter vid mobilen och känner att jag får sätta mig vid datorn för att se alla fina bilder ni lagt upp. Uppdaterar listan snart och passar på att säga grattis på förhand :)

Vänta gärna med att förpassa mitt spökstreckstest till pluslistan!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 11:55:34 följande:
    Jaha okej men det verkar som om de aldrig visar positivt.. Hoppas det är starkare idag :)
    Håller tummarna för det! Keep us updated!
  • Angdev
    Symetrical skrev 2015-07-08 12:04:51 följande:
    Vänta gärna med att förpassa mitt spökstreckstest till pluslistan! smile5.gif
    Japp, har is i magen tills bekräftat.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-08 12:05:37 följande:
    Håller tummarna för det! Keep us updated! smile2.gif
    Dagens sticka, lite svagare än igår men ändå starkt. Vet inte om äl är pågång nu eller vad man ska hoppas på..
  • Villbligravidnu

Skit också! Imorse när jag vaknade hade jag först en liten lägre temp. Inte mens-låg och eftersom jag är så täppt i näsan på mornarna så är det svårt att mäta. Jag gick på toaletten och det var fortfarande inga spottings, men sen gick jag på toa igen några timmar senare och då var det massor av spottings. Nu känns det oundvikligt, mensen är på G.

• KaffeTös

Börjar lessna lite på testlagrets tester. Tycker var och vartannat test visar spök. Översta morgonurin BIM-3 och det andra efter att ha hållt mig två timmar efter det första. Sen dess har CB plus varit negativt, ett tl negativt och ytterligare ett med spök.. 

Tillochmed när man redigerar bilden negativ så syns strecken.. 

Nej hädanefter kommer jag nog vänta till efter BIM och testar med ett CB eller liknande. Börjar tappa hoppet på att någonsin bli gravid igen efter mina missfall..

• Yennie88

Ryggen är bättre idag, känner mig svullen i nedre magen, tycker också att det eventuellt är lite trängre... Bim till helgen och tänker inte testa förrens efter helgen eftersom jag inte har några direkta symtom än.

• Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-08 12:50:29 följande:
    Dagens sticka, lite svagare än igår men ändå starkt. Vet inte om äl är pågång nu eller vad man ska hoppas på.. php39p0fe06020.jpg
    Har du kvar dom från innan? Lägg dom bredvid varandra så kan du se om där är ökning.
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 13:20:48 följande:
    Har du kvar dom från innan? Lägg dom bredvid varandra så kan du se om där är ökning.
    Från höger: i måndags
    De två i mitten igår och den till vänster idag. Känns dock som att de inte stiger
  • Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-08 13:26:32 följande:
    Från höger: i måndags
    De två i mitten igår och den till vänster idag. Känns dock som att de inte stiger phpC9Tr1652893.jpg
    Lägg dom kloss så är det lättare att se :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli