• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Camilllla
    pannkakan87 skrev 2015-07-07 18:27:18 följande:

Kissade för en timme sen. Satt i soffan å kollade på teve. Jag och killen hade bestämt att jag skulle testa i slutet på veckan..

Är ensam hemma och fick en känsla och bara gick och klämde ut några droppar trots att jag precis kissat bara för att kunna ta ett test.

Och ett plus.. Det är helt sjukt. Allt jag känt har inte bara varit inbillning... Det är ju väldigt svagt förstås men det är ju eftermiddag och jag var precis nykissad 

Bim+1 idag.

Grattis!! :D har varit upptagen med bröllop och inte tittat in här... Är just nu på Rhodos på bröllopsresa, men fick plötsligt för mig att jag måste titta in här och se hur det går för dig! Hur känns det? :)
  • MuM2girls

Mitt störta tecken på artiga är gravid är 1. Inga flytningar, brukar alltid få massa flytningar innan mens. Men nu är det typ torrt hehe. 2. Känslan i kroppen 3. Lite små ömma bröst. 4. Helt plötsligen känner jag lukter jag ej känt sen sist jag gravid. Hehe..

Tror nog det super super svaga sträcket i dag är på riktigt. :)

• MuM2girls
    MuM2girls skrev 2015-07-08 21:40:49 följande:

Mitt störta tecken på artiga är gravid är 1. Inga flytningar, brukar alltid få massa flytningar innan mens. Men nu är det typ torrt hehe. 2. Känslan i kroppen 3. Lite små ömma bröst. 4. Helt plötsligen känner jag lukter jag ej känt sen sist jag gravid. Hehe..

Tror nog det super super svaga sträcket i dag är på riktigt. :)

Men oj va hände, konstig stavning haha. Hoppas ni fattar:)
  • pannkakan87
    Villbligravidnu skrev 2015-07-08 21:00:50 följande:

Någon som tempar som vet hur tempen är om man har blivit gravid? Jag skulle vilja veta hur tempen beter sig mellan ÄL och BIM, blir den ännu högre än vad man normalt har under lutealfasen eller kan den vara som vanligt? Jag har läst att tempen ofta fortsätter öka om man blivit gravid, men gör den alltid det innan BIM? Jag har även läst att tempen kan dippa när ägget fäster, men även att tempen kan öka ännu mer när ägget fäster. Jag kan inte påstå att min temp ser lovande ut, men den ligger i alla fall inom mitt lutealfasområde. Skulle vara intressant om någon vill dela sin tempkurva vid graviditet

Jag tempar. Har samma temp som mellan äl och bim. Fluktuerar pyttelite men inte mycket. Skillnaden är ju att tempen sjunker vid bim om du inte är gravid och håller sig hög om du är gravid. :) Du får se vad den ligger på imorrn.
    Jag håller verkligen tummarna för dig!! Solig
  • Migas
    Dagens uppdatering då: 
    Jag tog ett test imorse (Rfsu:s med en känslighet på 25), och jag tyckte mig skymta något svagt streck om man kollade från ett visst håll, men måste nog ta ett nytt test för att vara säker. (ska se om jag kan få upp en bild om en stund)

Men det har inte kommit någon mens än åtminstone (även om jag nu ikväll fick en vitaktig klar flytning, jag har inte haft några de senaste dagarna) . Det känns som det ömmar mer i brösten ikväll än tidigare, hade även ett starke illamående än tidigare imorse efter att ha tagit en längre sovmorgon (tog testet och sen vilade jag några timmar med sambon som precis kom hem), och även nu framåt kvällen speciellt efter jag har ätit mer än väldigt lite. Känner av huvudvärk lite av och till, fortfarande molvärk (mer på kvällen en på morgonen. 

Har även känt av lite ryggont de senaste dagarna som jag inte känt av innan. Så hoppet om att ett plus denna månad lever fortfarande. 
  • Villbligravidnu
    pannkakan87 skrev 2015-07-08 21:49:41 följande:

Jag tempar. Har samma temp som mellan äl och bim. Fluktuerar pyttelite men inte mycket. Skillnaden är ju att tempen sjunker vid bim om du inte är gravid och håller sig hög om du är gravid. :) Du får se vad den ligger på imorrn.

Jag håller verkligen tummarna för dig!! 

Ja, imorgon blir upp till bevis. Tempen har sjunkit men ligger liksom nästan på linjen nu, men vet inte riktigt om jag kan lita på den pga min täppta näsa. Men är den lägre ändå imorgonbitti så är det kört. Är den högre eller samma så kommer jag bli förvirrad haha! Ingen mens än, bara en pyttespotting. I ärlighetens namn tror jag på mens imon, men jag hoppas in i det sista
  • Malin 845

Samma test som innan fast hör har det blivit starkare :) vad tror ni? Äl eller inte?

• Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-08 22:33:38 följande:

Samma test som innan fast hör har det blivit starkare :) vad tror ni? Äl eller inte?

Är testet starkare än det förra så kan det vara på G om någon dag.
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 22:36:37 följande:
    Är testet starkare än det förra så kan det vara på G om någon dag.
    Ja den är starkare nu :) ska jag fortsätta testa imorgon osv? Men om det inte blir starkare så är det inte äl? Läste att de kanske inte blir starka men ändå är positiva. Detta är så svårt att förstå :/.
Svar på tråden Vi med BIM i juli