Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Min mens kom idag! Jag kommer finnas i augusti tråden :)
Kissade för en timme sen. Satt i soffan å kollade på teve. Jag och killen hade bestämt att jag skulle testa i slutet på veckan..
Är ensam hemma och fick en känsla och bara gick och klämde ut några droppar trots att jag precis kissat bara för att kunna ta ett test.
Och ett plus.. Det är helt sjukt. Allt jag känt har inte bara varit inbillning... Det är ju väldigt svagt förstås men det är ju eftermiddag och jag var precis nykissad
Bim+1 idag.
Mitt störta tecken på artiga är gravid är 1. Inga flytningar, brukar alltid få massa flytningar innan mens. Men nu är det typ torrt hehe. 2. Känslan i kroppen 3. Lite små ömma bröst. 4. Helt plötsligen känner jag lukter jag ej känt sen sist jag gravid. Hehe..
Tror nog det super super svaga sträcket i dag är på riktigt. :)
Mitt störta tecken på artiga är gravid är 1. Inga flytningar, brukar alltid få massa flytningar innan mens. Men nu är det typ torrt hehe. 2. Känslan i kroppen 3. Lite små ömma bröst. 4. Helt plötsligen känner jag lukter jag ej känt sen sist jag gravid. Hehe..
Tror nog det super super svaga sträcket i dag är på riktigt. :)
Någon som tempar som vet hur tempen är om man har blivit gravid? Jag skulle vilja veta hur tempen beter sig mellan ÄL och BIM, blir den ännu högre än vad man normalt har under lutealfasen eller kan den vara som vanligt? Jag har läst att tempen ofta fortsätter öka om man blivit gravid, men gör den alltid det innan BIM? Jag har även läst att tempen kan dippa när ägget fäster, men även att tempen kan öka ännu mer när ägget fäster. Jag kan inte påstå att min temp ser lovande ut, men den ligger i alla fall inom mitt lutealfasområde. Skulle vara intressant om någon vill dela sin tempkurva vid graviditet
Jag tempar. Har samma temp som mellan äl och bim. Fluktuerar pyttelite men inte mycket. Skillnaden är ju att tempen sjunker vid bim om du inte är gravid och håller sig hög om du är gravid. :) Du får se vad den ligger på imorrn.
Jag håller verkligen tummarna för dig!!
Samma test som innan fast hör har det blivit starkare :) vad tror ni? Äl eller inte?
Samma test som innan fast hör har det blivit starkare :) vad tror ni? Äl eller inte?