• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Migas

Testar att ladda upp bilderna från imorse. Ska bli intressant och se om bara jag ser något eller om det verkligen kan vara något där. Skrattande

Förresten så satt jag och frös med tjocktröja på inne imorse och det var typ 22 grader inne, så kan det vara ett tecken på graviditet?

• Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-08 22:44:24 följande:
    Ja den är starkare nu :) ska jag fortsätta testa imorgon osv? Men om det inte blir starkare så är det inte äl? Läste att de kanske inte blir starka men ändå är positiva. Detta är så svårt att förstå :/.
    Jag med många andra testar så att man ser att man nått en ev ÄL, dvs testar vid samma tidpunkt och inte druckit/kissat på 4 timmar. Detta gör man fram tills man antingen ser att man har ÄL eller att man nått en topp. Om man är osäker så fortsätter man testa tills man ser att det gått ner igen.
    Här ser du en typisk stegring: www.testlagret.se/hur-veta-dag-stegring
  • Angdev
    Migas skrev 2015-07-08 22:47:02 följande:

Testar att ladda upp bilderna från imorse. Ska bli intressant och se om bara jag ser något eller om det verkligen kan vara något där. Skrattande

Förresten så satt jag och frös med tjocktröja på inne imorse och det var typ 22 grader inne, så kan det vara ett tecken på graviditet?

Jag ser något absolut. Testa imorgon bitti igen?
  • Migas
    Villbligravidnu skrev 2015-07-08 00:07:57 följande:
    Jo det är väl ganska vanligt med småblödningar under grav. När jag var gravid med min son blödde jag rosarött blod nästan varje dag mellan vecka 6-13. Det var aldrig så mycket att jag blödde genom trosorna, det blev bara fläckar i trosorna. När jag var gravid sist så blev det ma i vecka 9, i den graviditeten blödde jag ingenting och hade jag spottings alls. Det som får mig att tro att det är spottings på G nu är att det är BIM imorgon, men nu har det inte kommit någon mer färgad flytning idag och när jag känner efter får jag bara vita trådaktiga flytningar på mitt finger, inget annat. Så nu fick jag upp hoppet lite Eftersom det är ÄL+10 imorgon och jag bara har ett gravtest hemma så kommer jag inte testa imorgon, jag kommer testa i övermorgon. Hoppas att mensen inte kommer!!!!
    Jo, men då tycker jag inte att du ska ge upp hoppet förrän det är helt kört så att säga. Det låter som om att det kan vara vilket som för din del, inte roligt med spottings när du inte hade det sist, men jag hoppas att det går bra imorgon.  

Lycka till med testen och att det inte kommer någon mens idag
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 22:49:41 följande:
    Jag med många andra testar så att man ser att man nått en ev ÄL, dvs testar vid samma tidpunkt och inte druckit/kissat på 4 timmar. Detta gör man fram tills man antingen ser att man har ÄL eller att man nått en topp. Om man är osäker så fortsätter man testa tills man ser att det gått ner igen.
    Här ser du en typisk stegring: www.testlagret.se/hur-veta-dag-stegring
    Detta är mina tester de 3 senaste dagarna..
  • Migas
    Angdev skrev 2015-07-08 22:51:36 följande:
    Jag ser något absolut. Testa imorgon bitti igen?
    Men åh, vilken timing jag hade då, fyllde nämligen häromdagen så då blev det ju lite som en presentSkrattande Men nu blev det ju inte mindre spännande och mer nervöst att vänta på att ta ett nytt test. Det konstiga är att jag tycker att strecket syns bättre på bilden än vad det gjorde på det aktuella testet, brukar det inte vara tvärtom :P Jag har inte bestämt mig för om jag ska ta ett test redan imorgon igen eller om jag avvaktar en dag till för att få ett ännu starkare resultat på en gång (om det nu är ett streck).
  • Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-08 23:10:27 följande:
    Detta är mina tester de 3 senaste dagarna..
    Det jag ser är att dom ser relativt jämna ut. Inget som sticker ut direkt. Men det ser du säkert bättre än mig i ditt ljus. Fortsätt testa så ska du se att det till slut ökar :)
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-08 23:18:08 följande:
    Det jag ser är att dom ser relativt jämna ut. Inget som sticker ut direkt. Men det ser du säkert bättre än mig i ditt ljus. Fortsätt testa så ska du se att det till slut ökar :)
    Ja kanske är jämnt ändå.. Ser ut att vara liiiiite starkare på den igår än idag. Tack för hjälpen :)
  • Villbligravidnu
    Migas skrev 2015-07-08 23:05:22 följande:

Jo, men då tycker jag inte att du ska ge upp hoppet förrän det är helt kört så att säga. Det låter som om att det kan vara vilket som för din del, inte roligt med spottings när du inte hade det sist, men jag hoppas att det går bra imorgon.  

Lycka till med testen och att det inte kommer någon mens idag

Hoppas!!
  • Villbligravidnu
    Migas skrev 2015-07-08 22:47:02 följande:

Testar att ladda upp bilderna från imorse. Ska bli intressant och se om bara jag ser något eller om det verkligen kan vara något där. 

Oj oj oj! Det ser ut som ett streck där!! Är dte gravtest? Jag tror jämt att rosa är ÄL-test för så är det hos testlagret om det är ett gravtest så verkar absolut vara ett pluss!!!
Svar på tråden Vi med BIM i juli