• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • misslina

Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...

• Zezziz84
    KaffeTös skrev 2015-07-09 09:40:30 följande:
    Det ena (översta på bilden med de två bredvid varandra) är rosa och syns IRL också, därför tycker jag att det är konstigt :/

Jag har BIM idag och är säker på att mensen kommer komma, allt tyder på det. Tycker bara att det är jobbigt med strecken på tls tester som jag får. Sambon utbrast direkt när han såg testet i badrummet att jag är gravid men icke..
    Kan du inte ta ett nytt imorgon?
  • KaffeTös
    Zezziz84 skrev 2015-07-09 09:49:07 följande:

Kan du inte ta ett nytt imorgon?

Får göra det om mensen inte kommer idag men jag är säker på att mensen dyker upp då vissa tester visat något (spök) och vissa inte. Har inte känt några symptom heller som jag gjort de andra gångerna jag varit gravid och har alltid plussat starkt på BIM-3 så det är nog kört.
  • Adorii

åh jag skulle behöva eran hjälp. Det är första gången vi använder oss av äl test förstår inte riktigt hur det funkar"/

hur många dagar innan brukar det börja synas på stickorna??
    Jag har en snitt cykel på 26 dagar, mens 5 dagar så appen visar att jag bör ha äl den 11(nu på lördag)
    om jag nu kommer att ha äl på lördag borde det då synas på kvällens sticka eller?

jag är helt lost med det här >.<

• Maalon

Ta bort mig ur listan, två dagar tidigt kom mensen. Känns lite bittert även om jag inte hade förväntat mig att det skulle ta nu, men jag med min långa cykel. Nästa äl blir runt 13/8, härliga väntan..

• Migas
    Natt91 skrev 2015-07-09 08:47:53 följande:
    Så där har mina test sett ut varannan dag sen i måndags. och i dag var det helt blankt. Jag är på BIM-3 så känner inte att jag vågar hoppas. Men hur säkra är dom testerna? Så konstigt att det visar olika varannan dag för mig :(
    Glömde fråga, var det det vanliga rfsu:s eller deras testa tidigt? Tänkte om deras tidiga variant var osäkrare än deras normala. 
  • KaffeTös
    Adorii skrev 2015-07-09 10:05:35 följande:

åh jag skulle behöva eran hjälp. Det är första gången vi använder oss av äl test förstår inte riktigt hur det funkar"/

hur många dagar innan brukar det börja synas på stickorna??

Jag har en snitt cykel på 26 dagar, mens 5 dagar så appen visar att jag bör ha äl den 11(nu på lördag)

om jag nu kommer att ha äl på lördag borde det då synas på kvällens sticka eller?

jag är helt lost med det här >.<

Det är inte helt säkert att det börjar synas nu, men ofta är det en stegring innan. Jag har t.ex två streck genom hela cykeln men de blir starkare och starkare fram till äl då det är positivt :)
  • jeniii88

Har känt mig konstig i några dagar, ömma bröst och väldigt trött.

Tog ett ÄL test för skojs skull och fick starkt positivt ÄL+11 testade då med mitt sista graviditetstest från testlagret och fick ett svagt streck brevid kontrollstrecket, man ser strecket men ändå svagare än det brevid. Vågar man tro att man är gravid? Känner mig så osäker, bim på söndag.

• Adorii
    KaffeTös skrev 2015-07-09 10:27:29 följande:

Det är inte helt säkert att det börjar synas nu, men ofta är det en stegring innan. Jag har t.ex två streck genom hela cykeln men de blir starkare och starkare fram till äl då det är positivt :)

Okej!! Jag har testat hittills och inte ett enda streck än"/ jag kanska inte har äl på lördag då:(
  • Angdev
    jeniii88 skrev 2015-07-09 10:33:15 följande:

Har känt mig konstig i några dagar, ömma bröst och väldigt trött.

Tog ett ÄL test för skojs skull och fick starkt positivt ÄL+11 testade då med mitt sista graviditetstest från testlagret och fick ett svagt streck brevid kontrollstrecket, man ser strecket men ändå svagare än det brevid. Vågar man tro att man är gravid? Känner mig så osäker, bim på söndag.

Bild? :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli