Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...
Kan du inte ta ett nytt imorgon?
åh jag skulle behöva eran hjälp. Det är första gången vi använder oss av äl test förstår inte riktigt hur det funkar"/
hur många dagar innan brukar det börja synas på stickorna??
Jag har en snitt cykel på 26 dagar, mens 5 dagar så appen visar att jag bör ha äl den 11(nu på lördag)
om jag nu kommer att ha äl på lördag borde det då synas på kvällens sticka eller?
jag är helt lost med det här >.<
Ta bort mig ur listan, två dagar tidigt kom mensen. Känns lite bittert även om jag inte hade förväntat mig att det skulle ta nu, men jag med min långa cykel. Nästa äl blir runt 13/8, härliga väntan..
åh jag skulle behöva eran hjälp. Det är första gången vi använder oss av äl test förstår inte riktigt hur det funkar"/
hur många dagar innan brukar det börja synas på stickorna??
Jag har en snitt cykel på 26 dagar, mens 5 dagar så appen visar att jag bör ha äl den 11(nu på lördag)
om jag nu kommer att ha äl på lördag borde det då synas på kvällens sticka eller?
jag är helt lost med det här >.<
Har känt mig konstig i några dagar, ömma bröst och väldigt trött.
Tog ett ÄL test för skojs skull och fick starkt positivt ÄL+11 testade då med mitt sista graviditetstest från testlagret och fick ett svagt streck brevid kontrollstrecket, man ser strecket men ändå svagare än det brevid. Vågar man tro att man är gravid? Känner mig så osäker, bim på söndag.
Det är inte helt säkert att det börjar synas nu, men ofta är det en stegring innan. Jag har t.ex två streck genom hela cykeln men de blir starkare och starkare fram till äl då det är positivt :)
Har känt mig konstig i några dagar, ömma bröst och väldigt trött.
Tog ett ÄL test för skojs skull och fick starkt positivt ÄL+11 testade då med mitt sista graviditetstest från testlagret och fick ett svagt streck brevid kontrollstrecket, man ser strecket men ändå svagare än det brevid. Vågar man tro att man är gravid? Känner mig så osäker, bim på söndag.