• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-06-18 21:41:55 följande:
    Insåg precis till min stora skräck att jag bara har 10 ältest kvar! Onsdag låter dock bra, får köra varannan dag och leva genom dina ältest övriga dagar! smile5.gif
    Hahaha. Jag har nog en 15 st i alla fall, men jag lär också testa typ varannan dag så länge det är svagt. Har ju nästan löjligt tydliga äl-symptom också, så egentligen onödigt att testa innan de framträder. Men hey! Det är ju sååå kul!
    PS. Tog ju ett redan nu imorse som var väldigt svagt (som tur var eftersom slemhinnan ju nyss stötts ut!)
    Det där med testabstinens är inte att leka med!
  • halo83

Haha här kommer den :)

Symetrical skrev 2015-06-19 08:44:10 följande:

Bra där! Men nu är det ju imorgon och ingen bild än...

/otålig tjej i tråkcykelfasen

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-19 09:26:57 följande:

Haha här kommer den :)

phpGajnwB63277.jpg
    Slutsats: positivt måndag och tisdag, äl med största sannolikhet onsdag. Ökad temp torsdag..?
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-06-19 10:00:33 följande:

Slutsats: positivt måndag och tisdag, äl med största sannolikhet onsdag. Ökad temp torsdag..?

Fick tempökning tisdag... Jordens jävla äl värk då oxå ...
  • halo83

• halo83

• Det vackraste
    Tussigullan skrev 2015-06-18 16:22:38 följande:
    Jag hoppar in. Äl 1/7 så Bim borde bli 15/7. Håller tummarna. Ska testa med älstickor denna gången :p

Hur många försök har ni gjort? Här är vi på fjärde. :)
  • Angdev

Vilka ÄL-test har ni att rekommendera? Jag har tidigare kört med billiga-testers men där måste man låta urinen bli rumstempad och det har man som småbarnsförälder inte riktigt tid till :). Sen måste jag ha rätt många pga olika långa cykler så dom får inte vara för dyra. :)

Svar på tråden Vi med BIM i juli