• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

[Vänta på dagarna innan bim menade jag hu såklart!

Är på äl+4 idag så jag får nog vänta lite till .

quote=75595579][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 15:54:08 följande:[/quote-nick]Haha, men då är det ju knappast någon mening med ett sånt känsligt test!

Vad är du på för dag nu, äl +?

/Testhetsaren :-P[/quote]

• Anonym (Bim 3 augusti)
    vår sommar skrev 2015-08-03 18:43:14 följande:

Nu kom mensen så det är lika bra att erkänna sig besegrad igen :'(

Ah så tråkigt :( ni får på de igen bättre lycka nästa gång :) Har ni försökt länge ?
  • Lova123

Hoppar in här. Har beräknad BIM på söndag 9/8. Så nu är det bara att vänta och hoppas.

• vår sommar
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 18:59:04 följande:

Ah så tråkigt :( ni får på de igen bättre lycka nästa gång :) Har ni försökt länge ?

Nej detta va 4:e försöket men tog lång tid med sonen så känns son detta kommer bli en evighet. Är inte direkt så tålmodig med att vänta.
  • Therese78
    Yennie88 skrev 2015-08-03 18:25:33 följande:

Bim -3 idag. Inga solklara känningar idag har visserligen varit fullt upptagen av nervositet, teoriprov och körprov gjorda med godkända resultat. Så nu är jag trött!

Men grattis, körkort! Vad skönt!
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    vår sommar skrev 2015-08-03 19:11:57 följande:

Nej detta va 4:e försöket men tog lång tid med sonen så känns son detta kommer bli en evighet. Är inte direkt så tålmodig med att vänta.

Förstår de , tror faktiskt ni kommer lyckas bättre denna gången. Använder du äl test? För jag vet att man kan känna sig väldigt stressad när man använder äl test
  • MoKa
    vår sommar skrev 2015-08-03 18:43:14 följande:

Nu kom mensen så det är lika bra att erkänna sig besegrad igen :'(

Åh nej vad tråkigt! Hoppas på nästa månad!

Kram
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 17:44:00 följande:
    Oki hur mycket kosta den lloyds ? Jag testade med apotekets egna idag ska nog vänta och se om mensen kommer ännu har den inte dykt upp och den har varit punktlig dom 2 senaste månaderna. Känns så drygt just nu vill bara veta haha :D
    Det förstår jag verkligen!

Lloyds kostar 119 kr för ett tvåpack. 79 kr för ett, tror jag. Prisvärt och bra!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-03 18:11:03 följande:
    Ja det kanske är bäst. Har en sticka kvar nu, och de andra äl testerna skickades idag. Vet du om apotea levererar snabbt? :)
    Alltså jag hade ingen äl förra månaden. Och månaden innan så testade jag inte med stickor alls. Sparar nog testet tills o onsdag då. Vet dock inte om jag testat vid en bra tidpunkt. Jobbade inatt, och tog testet när jag vaknade, kanske var för tidigt på dagen? Skulle kanske väntat tills nu ikväll? :/ jobbar inatt igen så jag testar inte imorgon :)
    De brukar vara snabba! Skickades leveransen idag borde den dimpa ner i brevlådan redan imorgon eller senast på onsdag, så då borde du ju kunna "slösa" ditt sista test imorgon.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti