• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Therese78
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-03 15:23:19 följande:

Grattis! Vi försöker oxå med en tredje hur gamla är dina? Vi har 2 döttrar på 7 och 6 år

Vi har två pojkar på 2,5 år resp 15 månader. Så vi får ju fullt upp i några år framöver. Lycka till med försöken!
  • Elyssa81
    Therese78 skrev 2015-08-03 16:14:48 följande:
    Vi har två pojkar på 2,5 år resp 15 månader. Så vi får ju fullt upp i några år framöver. Lycka till med försöken!
    Stort grattis!
  • Symetrical
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 16:07:41 följande:
    Ja jag får nog göra det, var det lloyds egna du använde ? Har cb nåt gänsligt test ? :)
    Ja, det var det jag använde.

Vad jag vet har inte cb något så känsligt test, men det finns ju andra märken på nätet som mäter från väldigt lågt hcg. Skulle nog passat mig för de allra billigaste dock, då det känns som att de oftare har en tendens att ge spökstreck.
  • Anonym (otålig)

Nu kom mannen hem med ett test...inget + här får ta å vänta på tant röd :-/

• MoKa

Nu vill jag att äl-perioden ska ta slut så jag får veta om det tar sig eller inte! Vill också få det där plusset. Är så avundsjuk på er som redan fått det men så klart glad för er skull :)

• Anonym (Bim 3 augusti)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-03 17:25:21 följande:

Nu kom mannen hem med ett test...inget + här får ta å vänta på tant röd :-/

Kanske är låghormonare , vänta några dagar och se om mensen kommer annars gör ett nytt test ge inte upp hoppet :)
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-08-03 17:07:19 följande:

Ja, det var det jag använde.

Vad jag vet har inte cb något så känsligt test, men det finns ju andra märken på nätet som mäter från väldigt lågt hcg. Skulle nog passat mig för de allra billigaste dock, då det känns som att de oftare har en tendens att ge spökstreck.

Oki hur mycket kosta den lloyds ? Jag testade med apotekets egna idag ska nog vänta och se om mensen kommer ännu har den inte dykt upp och den har varit punktlig dom 2 senaste månaderna. Känns så drygt just nu vill bara veta haha :D
  • Pluttan

Har börjat med rosenrot nu i hopp om att jag ska få starkare streck på mina äl test :) Mina tester tycks inte bli starka nog som bör vara för att vara positivt. Märker heller knappt av äl så tydligt. Hoppas verkligen att rr kan hjälpa mig nu.

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-08-03 15:52:52 följande:
    Jag hade nog avvaktat till på onsdag med tanke på hur pass svagt det var idag, men så känner jag min kropp ganska väl, så jag vet att jag inte har snabb stegring.
    Ja det kanske är bäst. Har en sticka kvar nu, och de andra äl testerna skickades idag. Vet du om apotea levererar snabbt? :)
    Alltså jag hade ingen äl förra månaden. Och månaden innan så testade jag inte med stickor alls. Sparar nog testet tills o onsdag då. Vet dock inte om jag testat vid en bra tidpunkt. Jobbade inatt, och tog testet när jag vaknade, kanske var för tidigt på dagen? Skulle kanske väntat tills nu ikväll? :/ jobbar inatt igen så jag testar inte imorgon :)
  • Yennie88

Bim -3 idag. Inga solklara känningar idag har visserligen varit fullt upptagen av nervositet, teoriprov och körprov gjorda med godkända resultat. Så nu är jag trött!

Svar på tråden Vi med BIM i augusti