Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Det konstiga är att jag fått så här svaga sen i måndags och negativt på 2 digitala :-/
Jag skulle nog provat samma test med morgonurin och jämföra dom kommande dagarna. Dom digitala har som jag förstått inte samma känslighet, så om man bara får svagt positivt på vanlig sticka så är det nog inget konstigt om det inte syns på digitala :)
Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka
Mannens till vänster mitt till höger...
Vad tror ni?
Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...
Mitt är morgonurin,inte hans men det gör nog ingen skillnad, hoppas jag;-D
Ännu ingen mens här, beräknad till torsdags. Lite rosa på pappret tidigare idag så menskoppen åkte in då jag inte skulle vara hemma förrens sent. Vid uttag nu på kvällen, typ 8 timmar senare inget blod men slem med bruna inslag. Så det har inte slagit till än om det är mens på g...
Ägglossning idag då, vi har myst varje dag hela veckan hittills (och idag), så nu jäklar ska det ta sig!
Annars blir jag sur.
Har även klickat hem nya gravtest så nu är det bara den där jobbiga väntan kvar..
Tog ett test precis behöver hjälp, vet inte riktigt om det är ett streck eller om jag inbillar mig..
Ägglossning idag då, vi har myst varje dag hela veckan hittills (och idag), så nu jäklar ska det ta sig!
Annars blir jag sur.
Har även klickat hem nya gravtest så nu är det bara den där jobbiga väntan kvar..
Äntligen en glad fast gubbe på testet. Blev 6 blinkande glada gubbar innan en fast glad gubbe. Skönt att se att det blev ägglossning denna månad. Så nu ska väl ägget släppa inom 12-48 timmar? Stämmer det?
Så här har det sett ut för oss i veckan
Söndag blinkande, sex
Måndag blinkande, sex
Tisdag blinkande, sex
Onsdag blinkande, sex
Torsdag blinkande sex
fredag blinkande
lördag fast glad gubbe sex( hoppas vi får till det två gånger hihi)
Håll tummarna:)