• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • misslina
    Natt91 skrev 2015-08-08 10:13:08 följande:

Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång.. phpflqawS89906.jpg

Det där tycker jag ser ut som ett plus!!!:):)
  • Natt91
    misslina skrev 2015-08-08 10:19:33 följande:
    Jag hoppas att det är det! Ska vänta till BIM och se om mensen kommer. Och ta ett nytt test.
  • MoKa

Avvakta någon dag till så är det säkert starkare :) Men visst syns det på det där testet!
  • Ted19

Helt klart ett plus. Grattis!
  • Fian88
    Natt91 skrev 2015-08-08 10:13:08 följande:

Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång.. phpflqawS89906.jpg

Ser absolut! Vågar nog säga grattis
  • LindaPernilla

Å dääär kom mensen! Vi får testa oss på en Majbebis istället. Tack för att jag fått hänga på er!

Och grattis till alla plus!

• Natt91

Jag ska vänta någon dag och testa igen. Tack för alla grattis om det är positivt på nästa test! :)

• TheRealMe
    Jag ser ett streck :).

Grattis :)
  • Symetrical
    Yennie88 skrev 2015-08-08 09:12:54 följande:
    En nidis borde väl inte komma 15-16 dagar efter ÄL?

Men idag var det lite färskt blod i koppen så det lutar väl åt en mens. I såna fall har jag nästa BIM i början på september.
    Oj, tänkte mest med tanke på ditt bim-datum. Hur lång lutealfas har du egentligen..!?
  • Symetrical
    Anonym (Pergotime) skrev 2015-08-08 09:39:48 följande:
    Jag hade molande värk igår kväll och det var då det kom rosa.

Idag känner jag mest att det är något med magen och får fort.f rosa (slem)

Kände mig riktigt uppblåst igår kväll i samband med molandet också och humört for åt alla möjliga vinklar.
    Som sagt var hade jag avvaktat då. Spelar knappast någon roll med ett par dagars skillnad hit eller dit med pergotime ändå!

Har inte mensen kickat igång imorgon hade jag tagit ett gravtest på måndag om jag vore du.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti