Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Bil 1/8 ingen mens i sikte och typ 7 tester som alla varit så svaga att dom inte syns på bild.. Första försöket på.en trea :)
Oj, tänkte mest med tanke på ditt bim-datum. Hur lång lutealfas har du egentligen..!?
Som sagt var hade jag avvaktat då. Spelar knappast någon roll med ett par dagars skillnad hit eller dit med pergotime ändå!
Har inte mensen kickat igång imorgon hade jag tagit ett gravtest på måndag om jag vore du.
Hoppar in lite igen!
Låg fertilitet idag igen, kanske inte har äl? Har känt molnande värk av och till men den har börjat avta. 36.9 i temp i dag, gränsen är 37.1 på NC. Kan det vara att äl har varit eller att den kommer? För jag har haft lite äggviteflytningar av och till, och även när jag vaknade. Enligt NC är äl idag. Men låg fertilitet på clearblue.. :/
Fick glad fast gubbe på cb ( den lila) idag efter då 6 dagar med blinkande gubbe. Men vågade inre riktigt tro det så jag tog ett till test nu med den rosa cb, fick en glad gubbe där Också:)
Så inom 48 timmar ska jag ha äl, så nu väntar jag på den slemmiga flytningen som brukar komma vid äl. Börjar bli lite trådigare, men ägget har inte släppt än....
Mycket rikligare mens än vanligt! Behöver byta tampong (rosa ob) efter ca tre timmar, känns väldigt bra eftersom min mens varit så sjukt sparsam sen i höstas. Kanske kroppen börjar rätta till sig äntligen? 27 dagars cykel och hyfsat riklig mens, tummen upp på det . Förra gången blev jag gravid på andra äl efter pillerstopp, ska bli spännande att se om det blir samma denna gång!
Nej, inte Pergo, men fick själv letrozol utskrivet som är liknande och de kunde jag ta antingen cd 3-7 eller 5-9, så det verkade inte spela så stor roll. Däremot sa min gynekolog att jag absolut inte skulle räkna från mina spottingsdagar innan, utan från den dag som mensen kickade in ordentligt.
Det kan nog inte vara något annat än mensen som hälsat på. Så nytt bim blir 4/9. Hoppas vi inte ses i septembertråden!
Lycka till allihopa!
Det kan nog inte vara något annat än mensen som hälsat på. Så nytt bim blir 4/9. Hoppas vi inte ses i septembertråden!
Lycka till allihopa!