Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Oooo! Kanske en nidis, babe!!
BIM imorgon och väntan är olidlig! Vanligtvis har jag testat 1-2 gånger vid det här laget men nu är jag på semester och har bara ett test med mig så det blir på BIM+1 om mensen inte dyker upp imorgon.
Har känt en del men det kan lika gärna vara mensen som är på g. Lite ömmande bröstvårtor, molvärk/mensvärk och blir lätt "trött" i ländryggen och får ont.
Nej, det förstår jag, men jag har alltid hört att man skall räkna den dagen med rikligt med blod som första mensdagen.
En nidis kan hålla på i 2-3 dagar i alla fall. Hade jag varit du hade jag avvaktat tills det blivit mer som din vanliga mens. Har du värk?
Jag kunde inte hålla mig utan testade imorse. Negativt såklart.
Nu få brösten gärna krympa till normal storlek och molvärken i magen se till att mensen kommer som väntat mån-tis....
Fortfarande tokspännande.
Jag tog ett test i förrgår som var helt blankt, tog ett till sent igår kväll efter att ha hållit mig i 5 timmar. Då kom den där skuggan igen! Bim -3.
Jag ska testa i morgon igen. Fortfarande konstant molvärk, illamående som kommer och går samt lite ömma bröst. Hoppas hoppas hoppas!!!!
Det över testet är det jag la upp bild på igår, det nedre från idag, känns inte längre som det lan vara spök eller?
Helt klart ett grattis!!!!
Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång..