Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Ja är en bra bit kvar, men har alltid bara fått en svag skugga innan så det går ju framåt :D ja men vilket tycker du vännen, varje eller varannan dag? :)
Jag har tyvärr fått missfall igen (tredje missfallet nu) så nu väntar vi att utredning drar igång 28 augusti.
Grattis till er alla som plussat o stort lycka till till er andra!
Jag plussade redan i fredags. Bim -3-4 :)
Hur funkar det här med temp? Ska det höjas om man är gravid eller va?
Hur funkar det här med temp? Ska det höjas om man är gravid eller va?
Jag har bim om exakt en vecka (tisdag 18/8) och dyker inte mensen upp då så vet jag nästan att jag är gravid för den har för vana att vara punktlig - detta har bidragit till att jag aldrig gravidtestat innan bim/varit emot det för egen del då utebliven mens är tecken nog. MEN! Den här månaden är jag villig att eventuellt göra ett undantag och testa på måndag då jag fyller år samt att min man kommer hem från resa då på eftermiddagen så vore en härlig överraskning och present om det nu skulle vara positivt... I dagsläget har jag inga större förhoppningar då jag i mångt och mycket inte känner eller märker något speciellt ännu så jag hoppas det dyker upp fler tecken så jag får större anledning att testa på måndag. På detta ämne följer nu en fråga, vill använda mig av något känsligt test, typ testa tidigt-aktigt kanske - vilket är känsligt och vad rekommenderar ni? OBS, Tyvärr inte Lloyds då det inte finns här... Annars hade det ju varit givet
Hej!
Hoppar med här. Fick ett MA för tre veckor sedan i v 15 men graviditeten hade avstannat i v 10. Blev medicinsk behandling och skrapning. Väntar nu på äl igen då vi planerar att prova direkt. Bör få bim i slutet av månaden!